شناسهٔ خبر: 41203715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تولید ماهانه ۶۰ دستگاه خودرو در کارخانه عظیم خودرو بروجرد

معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: شرکت عظیم خودرو بروجرد فعالیت خود را از اول تیر آغاز کرده و ماهانه ۶۰ دستگاه خودرو در این واحد تولید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین لرستان، «اسد عبدالهی» افزود: بعد از پیگیری های مکرر برای راه اندازی و فعالیت مجدد این واحد، خوشبختانه از اول تیرماه امسال این کارخانه فعالیت خود را مجدد آغاز کرده است.

عبدالهی بیان کرد: طبق برنامه ریزی ها هر ماه این کارخانه ۶۰ دستگاه خودرو را تولید و به مشتریانی که قبلا ثبت نام کرده اند، تحویل می دهد.

وی گفت: عظیم خودرو یکی از واحدهای بزرگ اقتصادی استان است که متاسفانه به دلایلی در فعالیت این کارخانه وقفه ای ایجاد شد و مدتی تعطیل بود.

عبدالهی اظهار کرد: در حال حاضر با راه اندازی این کارخانه ۱۸۰ نفر مشغول به کار شده اند که ۱۰۰ نفر در خود کارخانه و ۲۰ نفر در دفتر تهران مشغول شدند.

وی افزود: با توجه به مشکلات و شرایط تحریم، راه اندازی این واحد خودروسازی و تحویل هر ماه ۶۰ دستگاه خودرو کار بسیار بزرگی است.

عبدالهی بیان کرد: در گذشته یک مشکل حقوقی در این راستا ایجاد شده بود که استاندار لرستان به صورت جدی ورود پیدا کردند و امروز شاهد فعالیت این کارخانه هستیم که علاوه بر تولید در اشتغال نقش مهمی دارد.

46

برچسب‌ها:

نظر شما