شناسهٔ خبر: 41203479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وعده‌های بر زمین مانده دولت و محورهایی که همچنان سیل زده‌اند

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملی نشدن وعده‌های دولت برای بازسازی راه‌های آسیب‌دیده از سیل این شهرستان، گفت: در حوزه راه اقدامات موثری تاکنون انجام نشده است.

صاحب‌خبر -

محمد خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد،‌ با اشاره به مشکلات حوزه راه شهرستان الیگودرز، اظهار کرد: راه‌های روستایی الیگودرز با کوچکترین بارش برف و باران قطع شده، به‌گونه‌ای که راه دسترسی مردم به مرکز شهر مسدود می‌‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی، الیگودرز شهرستانی سردسیری است و شاهد وقوع سرمای زودرس در این منطقه هستیم، با این وجود تاکنون مشکلات راه‌های روستایی الیگودرز مرتفع نشده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملی نشدن وعده‌های دولت برای بازسازی راه‌های آسیب‌دیده از سیل این شهرستان، گفت: اگرچه بنیاد مسکن در بخش احداث واحدهای مسکونی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت، اما در حوزه راه اقدامات موثری انجام نشده است.

خدابخشی بیان داشت: پس از سیل اگرچه برخی محورها به طور موقتی بازگشایی شد، اما بسیاری از مسیرها و پل‌های تخریبی هنوز بازسازی نشده و تردد مردم روستایی به سختی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکل محورهای خسارت‌دیده از سیل سال گذشته در الیگودرز حل نشده است، افزود: جاده الیگودرز به شول‌آباد اگرچه بعد از ریزش کوه و رانش زمین واریانت جدیوی برای آن ایجاد شد، با این وجود آسفالت نشده و همچنان دارای مشکل است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به ضرورت تعریض و بهسازی محور الیگودرز به خان‌آباد، از وعده جدید وزیر نیرو برای تحقق این مهم و همچنین تزریق منابع مالی برای بازسازی محورهای سیل‌زده این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/خ

نظر شما