شناسهٔ خبر: 41203407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات اجرایی اصلاح نقطه حادثه‌ خیز بزرگراه گناوه - دیلم آغاز شد

گناوه - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه گفت: عملیات اجرایی اصلاح نقطه حادثه‌خیز بزرگراه گناوه - دیلم که باعث تصادف و مطالبه مردم بود آغاز شد.

صاحب‌خبر -

سیدابوالحسن علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به اجرای باند دوم محور گناوه - دیلم در گذشته  و ایجاد یک پیچ تند در این مسیر در محدوده  روستای مال قائد به عنوان نقطه  حادثه خیز قلمداد شد که  اصلاح آن به عنوان یکی ازمطالبه‌های ی مردم و کاربران جاده‌ای  مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهارداشت: اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای به عنوان دستگاه بهره‌بردار پس از ارایه طرح  و تصویب در شورای ترافیک شهرستان ، اصلاح واریانت این نقطه را  جهت اجرا در دستورکار و پیگیری  قرار داد.

وی گفت:  پس از اصلاح نقطه حادثه خیز  با همکاری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر و  فرمانداری شهرستان  عملیات روسازی  آن انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه افزود: بمنظور کاهش حوادث جاده‌ای  و برقراری هرچه بیشتر ایمنی و رفع نقاط حادثه خیز بتازگی تعریض و آسفالت محور کمربندی قدیم به طول ۴/۵ کیلومترباخط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی توسط این اداره انجام شد.

بزرگراه دیلم به گناوه  به طول ۶۱ کیلومتر و با اعتبار یکهزار و ۲۶۰ میلیارد ریال در دی ماه ۱۳۹۷ باحضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی  افتتاح شد.

این جاده مواصلاتی در راستای توسعه و آبادانی زیرساخت‌های حیاتی کشور و اتصال محورهای مواصلاتی منطقه در راستای تکمیل کریدور اتصال مکران به جنوب ،سهولت در حمل و نقل وسایط نقلیه، نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای و بالا بردن سطح ایمنی در حمل و نقل دارد.

بزرگراه گناوه - دیلم از محورهای مواصلاتی مهم استان بوشهر است.

نظر شما