شناسهٔ خبر: 41203261 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نگاهی به کارنامه محسن کیایی؛ بازیگر توانمند یا تکراری؟

محسن کیایی بازیگری که پای ثابت بازی در فیلم‌های برادرش مصطفی کیایی است و با اینکه از سال ۸۸ با فیلم «بعد از ظهر سگی» کارش را شروع کرد اما در این سال‌ها در اوج فعالیت و محبوبیت خود قرار دارد.

صاحب‌خبر -

محسن کیایی بازیگری که بازی‌های طنز او بیشتر مورد توجه است در این‌ سال‌ها توانسته مخاطب را خوب بخنداند و با خود همراه کند هر چند برخی بگویند بازی او تکراری است.

بازیگری که پای ثابت بازی در فیلم‌های برادرش مصطفی کیایی است و با اینکه از سال ۸۸ با فیلم «بعد از ظهر سگی» کارش را شروع کرد اما در این سال‌ها در اوج فعالیت و محبوبیت خود قرار دارد.

او علاوه بر بازیگری نویسنده خوبی هم هست و اخیرا علاوه بر بازی در سریال «هم گناه»، نویسندگی آن را همراه با علی  کوچکی برعهده دارد.

کیایی با بازی در فیلم‌هایی توانست محبوبیت فعلی‌اش را به دست آورد که توانست مخاطب را با لحظه‌های شاد همراه کند و اگر  بغض آلود شود تماشاگر با او دلگیر شود.

آستیگمات

فیلم «آستیگمات» درباره مردی است که بعد از جدایی چند ساله از خانواده برگشته و می‌خواهد خانه‌اش را از زن و پسر و عروس و نوه‌اش پس بگیرد. پسرش که در زیرزمین خانه زالو پرورش میدهد و می‌خواهد از این راه ثروتی بهم بزند، سعی می کند زن و مرد را آشتی دهد تا در خانه بمانند اما مادرش می‌خواهد با مردی دیگر ازدواج کند.

این فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجیدرضا مصطفوی و نویسندگی پیام کرمی و مجیدرضا مصطفوی ساخته شده است و به مسائل بلوغ و نوجوانان می‌پردازد.

محسن کیایی، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، نیکی کریمی، حسین پاکدل و سیامک صفری بازیگران این فیلم هستند.

بارکد

فیلم بارکد ساخته برادر محسن، مصطفی کیایی است که در زمان اکرانش با دستور وزارت فرهنگ و ارشاد مجبور به حذف صدای یاس در تیتراژ خود شد.

داستان فیلم درباره جوانی به نام حامد که نفش آن را بهرام رادان بازی می‌کند، است که برای استخدام به دفتر رئیس یک شرکت مراجعه می‌کند. داستان فیلم، ماجرای چگونگی رسیدن این جوان به دفتر را روایت می‌کند. جوانی که در پی انتقام از مافیای اقتصادی است که مسیر زندگی او و خانواده‌اش را تغییر داده  است.

در این باره بخوانید:

برنامه سینماهای هنر و تجربه؛ خاص‌پسندهای سینما

درباره شنای پروانه؛ فیلمی که واقعی است

پسرکشی؛ شما را تا انتها جذب نمی‌کند

محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی، رضا کیانیان از بازیگران این فیلم هستند که بازی آنها مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت.

خط ویژه

کاوه نابغه علوم کامپیوتری به همراه خواهر و شوهرخواهرش تحت شرایط خاصی حساب بانکی یک رانت خوار به نام محتشم را هک می‌کنند. محتشم برای بازگشت پولش به روش‌های غیرقانونی رو می‌آورد اما این پول هنگفت در اختیار هفت جوان قرار می‌گیرد و مشکلات عدیده‌ای را برای آنها به وجود می‌آورد.

فیلم «خط ویژه» در زمان خود سروصدا با پا کرد. منتقدان و طرفداران جدی داشت. از سویی برخی منتقدان براین باور بودند که فیلمی ضعیف و بی‌جان است و از سمتی طرفدارانش می‌گفتند که سینمای امروز به چنین فیلم‌های انتقادی نیاز دارد.

مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی مرام، محسن کیایی، میترا حجار، پریناز ایزدیار در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

نظر شما