شناسهٔ خبر: 41202874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وضعیت قرمز در گرگان؛ ورود به تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی ممنوع شد

گروه استان‌ها- شهردار گرگان با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونایی در این شهر گفت: ورود به اماکن تفریحی و تفرجگاه‌های این شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه وضعیت شهر گرگان از نظر شیوع بیماری کرونا، قرمز شده است برای حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع گسترده بیماری، ناگزیر از اعمال برخی محدودیت‌ها هستیم.

وی گفت: بر همین اساس ورود به تفرجگاه‌ها، اماکن تفریحی و پارک‌های سطح شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است و از شهروندان می‌خواهیم این موارد را رعایت کنند.

شهردار گرگان با اشاره به تعطیلی بازار هفتگی در کل استان افزود: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، بازار هفتگی گرگان که در روزهای چهارشنبه و جمعه برپا می‌شد نیز تا برطرف شدن محدودیت از سوی ستاد، تعطیل است.

وی ادامه داد: با توجه به الزامی شدن ماسک شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را هم رعایت کنند.

دادبود بیان داشت: با توجه به شرایطی که از اسفندماه در آن قرار گرفتیم و برای حفظ سلامت شهروندان، علاوه بر اقداماتی مانند ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی در محله‌های مختلف و غیره، تلاش کردیم با ارائه خدمات در بستر فضای مجازی، میزان تردد و حضور مردم را در شهرداری کاهش دهیم.

انتهای پیام/582/ح

نظر شما