شناسهٔ خبر: 41202126 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

عمادی: دستیارانم را خودم انتخاب کردم؛ کادرفنی این هفته تکمیل می‌شود

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتسال «ب» ایران گفت: اینکه گفته می‌شود دستیاران من را سرمربی تیم ملی فوتسال تعیین می‌کند صحت ندارد.

صاحب‌خبر -

مصطفی عمادی که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی «ب» فوتسال ایران انتخاب شد در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شرایط این تیم، انتخاب دستیاران خود و تکمیل کادر فنی، اظهار داشت: تیم زیر ۲۳ سال فوتسال پشتوانه تیم ملی است و کار محمد ناظم‌الشریعه را راحت‌تر خواهد کرد. وجود تیم «ب» و زیر ۲۳ سال در فوتسال سازنده و مفید است.

وی در ادامه در خصوص شرایط تیم زیر ۲۳، در سال‌های اخیر، تصریح کرد: چنین تیمی در سال ۸۳ تشکیل شده بود اما متاسفانه منحل شد و دوباره در زمان عباس ترابیان بود که تشکیل شد و اتفاق خوبی بود. در حال حاضر برای انتخاب دستیارانم، رزومه ۱۴ نفر را بررسی و ۴ نفر را به کیمته فنی فدراسیون معرفی کردم.

سرمربی تیم فوتسال «ب» ایران در پایان پیرامون تکمیل کادرفنی این تیم، خاطرنشان کرد: در هفته جاری تکلیف دستیارانم و همچنین مربی دروازه‌بان‌ها مشخص می‌شود، اما در مورد زمان انتخاب سرپرست تیم، در حال حاضر اطلاعی ندارم. همه افراد کادرفنی را خودم انتخاب می‌کنم و اینکه گفته می‌شود ناظم‌الشریعه یا حسین شمس، مربیان تیم «ب» را تعیین کرده یا می‌کنند، اصلا صحت ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما