شناسهٔ خبر: 41201932 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تصاویر جدیدی از بازی Watch Dogs: Legion لو رفت

مهدى قانع‌پسند

صاحب‌خبر -

به تازگی تصاویری از عنوان Watch Dogs: Legion لو رفته است که احتمالاً مربوط به بخشی از گیم‌پلی آینده‌ی این بازی می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به این تصاویر و اطلاعات به دست آمده از آن‌ها داشته باشیم.

رویداد Ubisoft Forward نزدیک است و همان‌طور که انتظار می‌رود، احتمالاً شاهد یک نمایش مفصل از عنوان Watch Dogs: Legion در این کنفرانس خواهیم بود. اولین گیم‌پلی این عنوان در E3 2019 به نمایش درآمد و تاریخ انتشار آن نیز برای اوایل سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شد. اما مدتی بعد شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) با تأخیر Watch Dogs: Legion، این عنوان را رسماً به اولین بازی بین نسلی این شرکت تبدیل کرد. حال به احتمال بسیار قوی در رویداد هفته‌ی آینده در کنار نمایش این عنوان، شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار سومین نسخه از مجموعه‌ی Watch Dogs نیز خواهیم بود.

مدتی قبل بود که شرکت یوبی‌سافت اعلام کرد اجازه‌ی تجربه‌ی چند ساعته‌ی عنوان Watch Dogs: Legion را به وب‌سایت‌های مشهور خواهد داد تا بتوانند تجربه‌ی خود را با بازی‌بازان پس از نمایش این عنوان در رویداد Ubisoft Forward به اشتراک بگذارند که این می‌تواند تا حدودی نشان‌دهنده‌ی اعتمادی باشد که شرکت سازنده به اثر خود دارد. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که تصاویری که به تازگی لو رفته‌اند، مربوط به نسخه‌ای باشد که در اختیار منتقدین قرار گرفته است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.




اگرچه نمی‌تواند اطلاعات خاصی از این تصاویر به دست آورد، اما می‌شود تا حدودی به منوی انتخاب و شخصی‌سازی کاراکترها نگاهی مختصر داشت. طبق اطلاعاتی که شرکت یوبی‌سافت در گذشته منتشر کرده است، جهان بازی بیش از ۹ میلیون جمعیت دارد که شما می‌توانید به طور همزمان ۲۰ عدد از این شخصیت‌ها را تحت کنترل خود درآورید. همان‌طور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید هرکدام از شخصیت‌های بازی سلاح، گیجت و وسیله‌ی نقلیه‌ی مختص به خود را دارد که احتمالاً قابلیت شخصی‌سازی گسترده‌ای نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که استودیو‌ی سازنده‌ی این عنوان در طول حدود یک سال تأخیر و تبدیل شدن Watch Dogs: Legion به یک عنوان بین نسلی چه تغییراتی را در این بازی نسبت به نمایش E3 2019 به وجود آورده است.

نظر شما