شناسهٔ خبر: 41201916 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اسپرز به دنبال تاریخ‌سازی در لیگ NBA

تیم بسکتبال سان‌آنتونیو اسپرز به دنبال ثبت یک رکورد تاریخی در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، پس از توافق مدیران اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا (NBA) با اتحادیه بازیکنان بر سر شروع مجدد و متمرکز لیگ در اورلاندو، 22 تیم شامل 13 تیم از کنفرانس غرب و 9 تیم از کنفرانس شرق در «دیزنی ورلد» پیگیر ادامه فصل 20-2019 خواهند بود.

 

لس‌آنجلس لیکرز، لس‌آنجلس کلیپرز، دنور ناگتس،‌ یوتا جز، اوکلاهماسیتی تاندر،‌ هیوستون راکتس، دالاس موریکس، ممفیس گریزلیز، پورتلند تریل بلیزرز، نیواورلینز پلیکانز، ساکرامنتو کینگز، سان‌آنتونیو اسپرز و فینیکس سانز، 13 تیم کنفرانس غرب و میلواکی باکس، تورونتو رپتورز، بوستون سلتیکس، میامی هیت، ایندیانا پیسرز، فیلادلفیا سونی سیکسرز، بروکلین نتس، اورلاندو مجیک و واشنگتن ویزاردز نیز 9 تیم کنفرانس شرق لیگ هستند.

 

در این بین، تیم سان‌آنتونیو اسپرز به دنابل ثبت یک رکودر تاریخی در NBA است. اگر این تیم بتواند در فصل جاری به مرحله پلی‌آف و جمع 8 تیم برتر کنفرانس غرب برسد، برای بیست و سومین بار متوالی است که راهی پلی‌آف می‌شود که این یک رکورد در تاریخ لیگ به حساب می‌آید.

 

اسپرز در حال حاضر با 27 پیروزی و 36 شکست  در مکان دوازدهم کنفرانس 15 تیمی غرب NBA قرار دارد. شروع مجدد NBA از 10 مرداد 1399 خواهد بود.

 

 

نظر شما