شناسهٔ خبر: 41201913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فعلا کارکرد شورای مشورتی را نمی‌دانم

سلیمی: وزنه برداری خانه من است

قهرمان سابق وزنه برداری المپیک و جهان گفت: به وزنه برداری عرق دارم و می خواهم کمک کنم، در حال حاضر هم حضور در شورای عالی مشورتی شروع همکاری من و فدراسیون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بهداد سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عضویت در شورای مشورتی فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: وزنه برداری خانه من است و نسبت به آن عرق دارم و دوست دارم کمک کنم. من سال‌ها تجربه دارم و از این رو می خواهم کمک کنم. برای شروع همکاری‌ها نیز از سمت فدراسیون پیشنهاد شد در شورای مشورتی حضور داشته باشم. با مشورتی که با آقای صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک داشتم من را تشویق کرد در وزنه برداری باشم و خدمت کنم.

 

سلیمی در پاسخ به این پرسش که با حضور در شورای مشورتی چه برنامه ای دارد و فکر می کند بتواند دغدغه وزنه برداران را کمتر کند، تصریح کرد: ابتدا فدراسیون کمیته فنی داشت و بعد به شورای عالی فنی تبدیل شد و الان شورای مشورتی است. من نیز فعلا نه کارکرد این شورا را می‌دانم و نه شناختی از اعضای آن دارم. بنابراین باید یکی دو جلسه برگزار شود تا ببینم به چه شکل است. در حال حاضر هم به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسه ای برگزار نشده است.

 

 قهرمان وزنه برداری  المپیک لندن در مورد اینکه امکان دارد در آینده او را در سمت های دیگری در وزنه برداری ببینیم، تاکید کرد: فعلا چنین صحبت هایی مطرح نیست و اگر قرار باشد در جایگاه‌های دیگر باشم قطعا رسانه ای می شود. در حال حاضر توافق طرفین بر این است که شروع همکاری، حضور در شورای مشورتی باشد.

 

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه که صحبتی مطرح شده که بخواهد از سوی فدراسیون به عنوان کاندیدا در انتخابات فدراسیون جهانی معرفی شود، گفت: خیر! البته هر کسی تمایل دارد در فدراسیون جهانی سمت داشته باشد اما من و فدراسیون وزنه برداری هیچ صحبتی جز حضور در شورای عالی مشورتی نداشته ایم و باید هم جلسات این شورا برگزار شود تا ببینیم به چه شکل کار می کند و  می تواند به وزنه برداری کمک کند یا خیر.

 

نظر شما