شناسهٔ خبر: 41201466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار زنجان: ساختار نظام‌مند مالیاتی لازمه توسعه اقتصاد کشور است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: یکی از ضروریات تحقق عدالت اجتماعی و توسعه اقتصاد کشور، برقراری ساختار نظام‌مند مالیاتی است.

صاحب‌خبر -

فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی افزود: وجود این ساختار ضمن ایجاد توازن در بخش های مختلف اقتصاد، می تواند بخشی از هزینه‌های لازم برای اجرای طرح های توسعه‌ای، بهداشتی، آموزش عمومی و رفاهی شهروندان را فراهم کند.
وی یادآور شد: در ایران نیز تامین بخشی از هزینه‌های عمومی جامعه، جلب رضایتمندی اکثریت مطلق مردم، ارتقاء سطح مطالبه‌گری عمومی و افزایش سطح نظارت ملت بر عملکرد و دستاوردهای دولت از مهم‌ترین آثار و ویژگی‌های وجود نظام مالیاتی مطلوب و نظام‌مند در کشور است.
استاندار زنجان تصریح کرد: اداره‌کل امور مالیاتی استان زنجان بعنوان یکی از اعضای فعال کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همواره با تسهیل و بخشودگی‌های مالیاتی نقش موثری در بازگشت‌به‌کار واحدهای تعطیل و رونق تولید در استان زنجان ایفا کرده و یاور دولت در توسعه اقتصاد به شمار می‌آید.
حقیقی گفت: استان زنجان طی سال‌های اخیر با کسب رتبه های برتر در میزان درآمدهای حاصل از مالیات و تلاش برای بازگرداندن دفاتر مالیاتی بسیاری از شرکت‌های بزرگ و فعال استان توانسته است به رونق چرخ اقتصاد استان کمک شایانی کند.
وی افزود: در این فرصت مغتنم فرارسیدن روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی را به مودیان خوش حساب مالیاتی و فعالین سازمان امور مالیاتی کشور و استان تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون ایشان در برقراری عدالت اجتماعی و رشد اقتصادی کشور را از خداوند متعال خواستارم.

نظر شما