شناسهٔ خبر: 41200449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

استاد سطح عالی حوزه علمیه اهواز:

دکترین مقاومت، نظریه راهبردی امام راحل است

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: دکترین مقاومت مولود خداترسی، تسلیم ناپذیری، تهذیب و بصیرت و نظریه راهبردی امام راحل است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، استاد سطح عالی حوزه علمیه اهواز، شامگاه گذشته در سلسله مباحث یار، با بیان اینکه عزیز و قوی بودن در تقوا و توکل بخدا است، اظهار داشت: توکل و تقوای الهی از مؤلفه‌های قدرت درون زای شیعه هستند، ترس از شیطان گویای قدم زدن در میدان شیطان است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه رهبر انقلاب در اوج تهدید‌ها کلام امام راحل یعنی «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را تکرار می‌کند، عنوان داشت: رهبری در اوج تهدید‌ها از افول و فروپاشی و غرق شدن کشتی شکوه و جلال ظاهری آمریکا سخن می‌گوید، در این روز‌ها شاهد اعتراضات مردمی در آمریکا هستیم که نمایان شدن سخنان حضرت امام خامنه‌ای را منعکس می‌کند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) با بیان اینکه ایمان راسخ منبع موضع گیری‌های قوی امامین انقلاب اسلامی است، عنوان داشت: مقاومتی که اکنون در دنیا به عنوان دکترین امام خمینی (ره) از آن نام برده می‌شود، محصول ایمان راسخ است، نتیجه چنین دکترینی آن است که بیخ گوش شیطان بزرگ، پرچم جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا به اهتزاز در می‌آید و عکس شهید سردار سلیمانی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی ادامه داد: دکترین مقاومت مولود خداترسی، تسلیم ناپذیری، تهذیب و بصیرت و نظریه راهبردی امام راحل است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از سرمایه‌های دکترین امام راحل است، گفت: سردار سلیمانی، سرمایه ۷ تریلیون دلاری آمریکا را در منطقه نابود کرد و داعش مورد حمایت جهان غرب را به زانو درآورد. /۹۴۵۶/پ210/ق

نظر شما