شناسهٔ خبر: 41199560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعطیلی تمام مراکز تفریحی و تاریخی دالاهو

فرماندار دالاهو گفت: تمامی مراکز تفریحی و تاریخی شهرستان دالاهو به مدت ۱۰ روز تعطیل بوده و هیچگونه خدماتی در این اماکن ارائه نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، کرم محمدی فرماندار دالاهو امروز در هجدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان دالاهو، گفت: تمامی مصوبات ستاد کرونای استان کرمانشاه در حوزه شهرستان دالاهو لازم‌الاجرا و تخطی از آن پیگرد قانونی دارد.

او از بازدید سرزده از ادارات دولتی، اماکن و صنوف مختلف شهرستان خبر داد و گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

فرماندار دالاهو گفت: تمامی مراکز تفریحی و تاریخی شهرستان دالاهو به مدت ۱۰ روز تعطیل بوده و هیچگونه خدماتی در این اماکن ارائه نخواهد شد.

او با بیان اینکه وضعیت شهرستان دالاهو قرمز است، اضافه کرد: از مردم خوب و شریف شهرستان تقاضای تداوم همکاری همه جانبه در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس را داریم.

محمدی ضمن تشکر و قدردانی از فعالان فضای مجازی و اهالی رسانه، تصریح کرد: تداوم بازنشر آموزش‌ها، آگاهی بخشی و ایجاد حساسیت در مورد بیماری کرونا، می‌تواند خطرات و همه‌گیری بیماری کرونا را کاهش دهد.

او  از همراهی و اهتمام بزرگان و متنفذین شهرستان اعم از سادات اهل حق و روحانیت شیعه و سنی تشکر کرد و گفت: مجاهدت‌های کادر پزشکی، مامایی، پرستاری و مجموعه بهداشت و درمان به‌عنوان فصلی درخشان در کارنامه وزارت بهداشت ثبت خواهد شد.
انتهای  پیام/ز

نظر شما