شناسهٔ خبر: 41198870 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر انگلیس/ چلسی به رتبه سوم رسید/ واتفورد پیروز نبرد قعرنشینان

هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری ۲ دیدار همزمان، پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (سه شنبه) با برگزاری ۲ دیدار همزمان آغاز شد که با پیروزی تیم‌های چلسی و واتفورد همراه بود.

چلسی، تیم چهارم جدول رده بندی، در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه "سلهرست پارک" به مصاف کریستال پالاس رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف خود به پیروزی برسد.

"اولیویه ژیرو" در دقیقه ۶ گل اول چلسی را به ثمر رساند و سپس " کریستین پولیسیچ" در دقیقه ۲۷ اختلاف را ۲ برابر کرد. "ویلفرد زاها" ستاره کریستال پالاس در دقیقه ۳۷ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

در نیمه دوم "تامی آبراهام" بازیکن ملی پوش چلسی در دقیقه ۷۱ برای بار سوم دروازه میزبان را گشود. اما "کریستین بنتکه" مهاجم کریستال پالاس بلافاصله گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا بار دیگر اختلاف به حداقل برسد ولی شاگردان فرانک لمپارد موفق شدند از  یک گل برتری خود محافظت کنند و سه امتیاز این بازی را به دست آورند.

چلسی با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و با یک پله صعود خود را به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ جزیره رساند. کریستال پالاس هم با ۴۲ امتیاز در رتبه چهاردهم باقی ماند.

در دیدار دیگر واتفورد، تیم هفدهم جدول رده بندی، میزبان تیم قعرنشین نوریچ سیتی بود که این بازی با نتیجه ۲-۱ به سود میزبان به پایان رسید.

ابتدا "امی بوئندیا" در دقیقه ۴ نوریچ را پیش انداخت، اما در ادامه واتفورد با ۲ گل "کریگ داوسون" در دقیقه ۱۰ و  "دنی ولبک" در دقیقه ۵۵  به پیروزی دست یافت.

با این پیروزی جایگاه واتفورد در جدول تغییری نکرد و نوریچ هم همچنان در قعر جدول باقی ماند.

در مهمترین دیدار امشب، از ساعت ۲۳:۴۵ آرسنال در ورزشگاه " امارات" میزبان لسترسیتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما