شناسهٔ خبر: 41198778 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

ساعت و زمان پخش سریال دردسر والدین از شبکه تماشا

ساعت و زمان پخش سریال دردسر والدین از شبکه تماشا را در ادامه می خوانید.

صاحب‌خبر -

سریال دردسر والدین  به کارگردانی مسعود نوابی  برای اولین بار در سال 1380 از شبکه سه سیما پخش گردید و حال بار دیگر قرار است به روی آنتن شبکه آی فیلم برود به همین دلیل در این بخش قصد داریم به معرفی بازیگران، خلاصه داستان و زمان پخش سریال خاطره انگیز دردسر والدین با بازی مهران مدیری و زنده یاد حمیده خیرآبادی بپردازیم. پس با ما همراه باشید…

 

بازیگران سریال دردسر والدین

در سریال دردسر والدین بازیگران زیادی حضور داشتند که با توجه به اینکه این سریال در سال 1380 ساخته شده است و 19 سال از تولید و پخش آن می گذرد هنرپیشه هایی که در آن بازی داشتند برایمان شاید نام آشنا نباشد ولی آنها از هنرمندان خوب کشورمان هستند که بعضی از آنها هنوز هم در عرصه بازیگری مشغول می باشند در ادامه به معرفی تمام این بازیگران می پردازیم.

مهران مدیری، فاطمه گودرزی، زنده یاد حمیده خیرآبادی، حسین ایل بیگی، خسرو فرخزادی، پوراندخت مهیمن، حسن مهمانی، زهره حمیدی، علی عباس صادق، سهیل تاکی، مریم بلالی مقدم، اشکان پارسا، لیلا شوقی، محمد فیلی، فرشید زارعی فرد، حمیدرضا حبیبی، محمد شیری، نصرت دستمردی، منوچهر علیپور، ساعد هدایتی، شهرام عبدلی، مازیار اکبری، زهره داوودی، رامین نعمتی، فرهاد نیکپور و خسرو سهامی بازیگرانی هستند که در این سریال خاطره انگیز به ایفای نقش پرداخته بودند و در کنار این هنرمندان خوب کشورمان بازیگران خردسالی نیز نظیر هانیه مرادی، سروش ناصری و روژان آریا منش در پروژه همراه بودند.

 

بازیگران سریال دردسر والدین

 

خلاصه داستان سریال دردسر والدین

اگر از طرفداران سریال های تلویزیونی باشید و می خواهید بدانید که  داستان این سریال درباره چیست؟ میشه گفت سریال  دردسر والدین داستان جذابی دارد و برای بیننده باز هم پس از 19 سال از ساخت و پخش آن جذابیت دارد و مخاطبانی که قبلا این سریال را دیده اند حتما برایشان دیدن این سریال  تجدید خاطره می شود.

اصل داستان درباره خانم و آقایی است که بنا به دلایلی همسران شان را از دست داده اند و فرزند هم دارند، اما خودشان تنها هستند و نیاز به همسر و همدم دارند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: علی پورحاتم با بازی مهران مدیری بعد از فوت همسرش با وجود 4 فرزند تصمیم به ازدواج میگیرد. ایران یزدان پناه با بازی فاطمه گودرزی خانمی است که مهران مدیری قصد ازدواج با او را دارد اما 4 فرزند علی پورحاتم و سه فرزند ایران خانم با هم سر این مساله به مشکلات زیادی برمی خورند.

 

خلاصه داستان سریال دردسر والدین

 

تعداد قسمت ها و زمان پخش سریال

شبکه آی فیلم با بازپخش سریال های قدیمی و خاطره انگیز مخاطبان زیادی دارد که از این شبکه مجموعه های مورد علاقه خود را مشاهده می کنند. سریال دردسر والدین هم که به تهیه کنندگی بیژن امکانیان و به قلم احمد خداکریم  در 20 قسمت نگارش شده است از روز شنبه 24  خرداد از شبکه آی فیلم آغاز می شود. این سریال هر روز ساعت 19 از این شبکه به نمایش گذاشته می شود و اگر موفق به دیدن آن در ساعت تعیین شده نشدید می توانید در ساعت های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ صبح روز بعد تکرار سریال را مشاهده کنید.

 

منبع : پیک نت

نظر شما