شناسهٔ خبر: 41197980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تأکید مدیرکل اطلاعات البرز بر بازنگری مصوبات شورای عالی امنیت ملی در بخش آسارا

مدیرکل اطلاعات استان البرز بر لزوم بازنگری مصوبات شورای امنیت ملی در بخش آسارا تاکید کرد و گفت: این مهم در راستای ارتقاء بسترهای خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‎‌تر به مردم پیگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، وی در جلسه شورای اداری بخش آسارا با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های خدمت رسانی به مردم این بخش اظهار کرد: محور گردشگری کرج – چالوس در بخش آسارا، از حوزه‌های مهم ملی است و در حوزه های گردشگری، بهداشت و درمان باید زمینه ارائه خدمات بنحو مطلوبی فراهم باشد.

وی همچنین وحدت و انسجام حاکم بین مردم و مسئولان را در بخش آسارا مصداق عینی و تجلی از یکپارچگی و اتحاد قلمداد کرد.

مدیرکل اطلاعات استان البرز همچنین بر ضرورت بازنگری در مصوبات شورای عالی امنیت ملی در بخش آسارا تاکید کرد و افزود: تعیین حدود و حرائم رودخانه و مناطق حفاظت شده این منطقه در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به مردم مورد پیگیری قرار گیرد.

 ضرورت ارتقاء ضریب امنیت راه‌های مواصلاتی در پرترددترین مسیرکشور، محور کرج – چالوس و بخش آسارا از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه شورای اداری بخش آسارا، مورد اشاره قرار گرفت.

پیش بینی مسیر دسترسی از شهرستانک در بخش آسارا به اتوبان تهران – شمال

غفور قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج نیز در این جلسه از پیگیری ایجاد رمپ دسترسی به مسیر اتوبان تهران – شمال از شهرستانک در بخش آسارا خبر داد.

وی همچنین افزود: بسترهای گردشگری در بخش آسارا زمینه ساز توسعه پایدار در منطقه است و لذا باید نقشه راه گردشگری در این محور ترسیم شود.

فرماندار کرج همچنین با اشاره به اهتمام استاندار البرز در تکمیل پروژه های گاز رسانی روستایی در این بخش گفت: مشکل آبفای روستایی آسارا نیز تا سال آینده برطرف می شود.

وی پیگیری بازنگری در مصوبات شورای امنیت ملی در حریم و تاسیسات بخش آسارا به منظور حفاظت از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی این منطقه  را نیز در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما