شناسهٔ خبر: 41197136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورودی آستارا بهسازی شد

آستارا - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از پایان عملیات بهسازی و جدول‌گذاری بخشی از ورودی این شهر از سمت شمال، با هدف زیباسازی، تسهیل تردد و کاهش ترافیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

کامبیز لقمانی مقدم روز سه شنبه در فرمانداری اظهار کرد: برای بهسازی ورودی شهر و جدول کشی به طول حدود ۵۰۰ متر، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و لکه گیری آسفالت ۲ میلیارد و ۵۰۰ ریال ریال هزینه شد.

وی بیان کرد: با توجه به موقعیت گردشگری آستارا ورودی این شهرستان از سمت شمال، ورودی استان گیلان محسوب می شود و اجرای این طرح باعث تسهیل تردد خودروها و کاهش ترافیک خواهد شد.

 وی ادامه داد: هشت کیلومتر از محور آستارا-اردبیل با حذف پیچ، تعریض و اجرای مرحله سوم آن به طول چهار کیلومتر آغاز و تعریض ۳۰ کیلومتر دیگر تا گردنه حیران مطالعه شده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: تعریض محور آستارا-اردبیل باعث کاهش تصادفات خواهد شد و مصالح حاصل از حذف پیچ ها برای ساخت بارانداز راه آهن آستارا استفاده می شود.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و محور آستارا به اردبیل از مسیرهای پر تردد شمال کشور است. 

نظر شما