شناسهٔ خبر: 41196946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خبر داد؛

برگزاری چهارمین جشنواره ملی «نگاهی به طنز معاصر» در فومن

نیک‌انجام گفت: چهارمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنزپهلو۴» پنج‌شنبه(۱۹ تیر) در فومن برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: برای چهارمین سال پیاپی جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو4» با حضور طنزپردازان و هنرمندان برجسته کشوری در فومن برگزار می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه این جشنواره با یادی از کیومرث صابری فومنی «گل‌آقا» ملت ایران یکی از بهترین طنزپردازان معاصر برگزار می‌شود افزود: امسال یک هزار و ۲۳ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

وی با بیان اینکه از تعداد مذکور ۴۹۳اثر در بخش شعر طنز، ۳۶۴اثر در بخش نثر و ۱۶۶ اثر در بخش داستان کوتاه است گفت: این آثار توسط سه تن از طنزپردازن و نویسندگان مطرح کشوری و به سرپرستی «رضا رفیع» مورد داوری قرار گرفته است.

 

نیک‌انجام با اشاره به اینکه در اختتامیه این جشنواره به برگزیدگان تندیس جشنواره و جوایز ارزنده اهدا می‌شود تصریح کرد: «مهران رجبی» بازیگر طنزپرداز سینما و تلویزیون ایران، «حمید ابراهیمی» بازیگر تئاتر و تلوزیون، «فرامرز ریحان‌صفت» شاعر طنز پرداز به نام کشور به عنوان مهمان ویژه کشوری هستند.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: این جشنواره پنج‌شنبه(۱۹تیر) ساعت ۱۷ همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حداکثر یک سوم ظرفیت و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و مسئولان و نهادهای شهرستان فومن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/526

نظر شما