شناسهٔ خبر: 41196747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف دارو و 1400 لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

مرزبانان خراسان رضوی در هنگ مرزی سرخس و تایباد، موفق به کشف مقادیری دارو و 1400 لیتر سوخت قاچاق شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مرزبانی خراسان رضوی، فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت: مرزبانان هنگ مرزی سرخس با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در یکی از روستاهای شهر سرخس پس از دستگیری یک قاچاقچی موفق به کشف داروی قاچاق در منزل وی شدند.

حمزه قاسمی افزود: داروهای قاچاق کشف شده مشتمل بر 840 عدد قرص RELEF و 63 عدد قرص Diclocin forte به ارزش ریالی 33 میلیون و 800 هزار ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: متهم توسط مرزبانان هنگ مرزی سرخس دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

فرمانده هنگ مرزی سرخس تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در شرایط امروز که اهمیت برخورد با قاچاقچیان دارو دو چندان شده است با هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی همچون سدی محکم در برابر قاچاقچیان و قانون‌شکنان ایستاده‌اند و به آن‌ها اجازه کوچکترین تخطی از قانون را نخواهند داد. 

جلوگیری از خروج بیش از 1400 لیتر سوخت قاچاق

جانشین مرزبانی خراسان رضوی نیز اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی هفده شهریور موفق شدند یک هزار و 410 لیتر سوخت قاچاق را به هنگام بازرسی خودروهای ترانزیتی کشف کنند.

حسین ابراهیمی افزود: مرزبانان 5 نفر را نیز در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی کردند، کارشناسان نیز ارزش ریالی این حجم از سوخت قاچاق مکشوفه را 63 میلیون و 450 هزار ریال برآورد کرده‌اند.

وی یادآور شد: قاچاق هر لیتر سوخت به خارج از مرزهای کشور موجب تزلزل پشتوانه و سرمایه‌های ملی می‌شود و مرزبانان خراسان رضوی همواره برخوردی قاطع با قاچاقچیان سوخت داشته و هیچگونه چشم داشتی نسبت به اینگونه جرایم ندارند.

انتهای پیام/ 70051/ح

نظر شما