شناسهٔ خبر: 41196457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فیروزکوه در تحقق شعار سال پیشتاز است/ مدیران برای تحقق «جهش تولید» تلاش کنند

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه فیروزکوه یکی از شهرستان‌های پیشتاز در تحقق شعار سال است، گفت: مدیران با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت تحقق شعار سال قدم بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، مهدی یوسفی‌جمارانی فرماندار فیروزکوه بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال۹۹ به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، تلاش همه مدیران باید در جهت تحقق رونق تولید و تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری بخصوص سرمایه‌گذاران داخلی باشد.

وی تصریح کرد: امروز باید با نگاه ملی و فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی در قالب نظام اسلامی به دنبال بهبود شرایط معیشتی مردم و رونق اقتصادی باشیم تا دشمنان و تروریسم‌های اقتصادی نتوانند تأثیری در زیستن، رفاه و وضعیت اجتماعی جامعه داشته باشند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با تعامل، هماهنگی و وحدت مدیران و مسؤولان شهرستان فیروزکوه در سال  ۹۸ و با اقدامات انجام گرفته، نقطه عطفی را در تحقق رونق تولید شاهد بودیم و در عمل ثابت شد که با هدف‌گذاری می‌توان به خوبی فعل خواستن را صرف کرد.

یوسفی‌جمارانی ادامه داد: بی‌تردید در سال جاری نیز با توجه به ظرفیت‌های مناسب شهرستان  فیروزکوه در حوزه‌های مختلف تحقق جهش تولید امکان‌پذیر بوده و فیروزکوه یکی از شهرستان‌های پیشتاز در تحقق شعار سال است.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های شهرستان فیروزکوه باید نسبت به پاسخگویی استعلام‌ها در حوزه‌های مختلف خدماتی و زیرساختی به خصوص در راستای جهش تولید با دقت و سرعت بیشتری عمل و از طولانی کردن زمان استعلام پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه، رفع مشکلات مردم را  اقدام انقلابی دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی در راستای جهش تولید از قطع ارائه خدمات بدون هماهنگی با فرمانداری پرهیز کنند. 

یوسفی‌جمارانی اضافه کرد: گشت مشترک بازرسی از صنوف در شهر باید با جدیت ادامه پیدا کند و با تقویت تیم‌های نظارتی با شناسایی واحدهای متخلف از سوءجریان‌های اقتصادی و تخلف‌ها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/م

نظر شما