شناسهٔ خبر: 41196436 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شرط مهم ستاره انگلیسی برای تمدید قرارداد با چلسی

تامی آبراهام، ستاره انگلیسی چلسی برای تمدید قرارداد با این تیم درخواست افزایش حقوق داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به محرومیت چلسی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته، فرانک لمپارد تصمیم گرفت که به جوانان خود برای فصل جاری اعتماد کند؛ جوانانی که به خوبی پاسخ اعتماد فرانک لمپارد را داده اند و تا به اینجای فصل عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دادند.

 

یکی از این بازیکنان تامی آبراهام 22 ساله بوده است. این ستاره انگلیسی در ابتدای فصل بالاتر از اولیویه ژیرو و میچی باتشوایی در ترکیب اصلی تیم فرانک لمپارد قرار گرفت و بازی‌های درخشانی را از خود ارائه داد. با این حال مصدومیت های پیاپی این بازیکن باعث شده که او از فرم خوب قبلی فاصله بگیرد اما بازهم به بسیاری معتقد هستند که آینده درخشانی پیش روی این ستاره انگلیسی خواهد بود.

 

تنها دو سال دیگر از قرارداد تامی آبراهام با باشگاه چلسی باقیمانده است و گفته می‌شود که پیوستن تیمو ورنر به این تیم باعث شده که شائبه هایی درباره آینده این ستاره جوان مطرح شود. با این حال و در همین رابطه مترو مدعی شده که مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن با چلسی انجام شده اما آبراهام یک شرط مهم برای تمدید قرارداد با تیم لندنی دارد.

 

 

 

 

بر اساس این گزارش مهاجم انگلیسی درخواست کرده که دستمزدش از هفتگی 50 هزار پوند به 130 هزار پوند افزایش پیدا کند؛ مبلغی که پرداخت آن با توجه به بحران به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا، می‌تواند کار دشواری برای چلسی تلقی شود.

برچسب‌ها:

نظر شما