شناسهٔ خبر: 41196248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۷۷۰۰ نفر در استان زنجان مشمول بیمه بیکاری شدند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: هفت هزار و ۷۰۰ نفر در استان زنجان مشمول بیمه بیکاری شده و مبلغ مورد نظر را دریافت کنند. 

صاحب‌خبر -

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دولت در راستای حمایت از کارگران ۱۴ رسته شغلی بیمه بیکاری به واجدین شرایط پرداخت می کند،گفت: در این میان بیش از هفت هزار و ۷۰۰ نفر در استان زنجان مشمول بیمه بیکاری شده و مبلغ مورد نظر را دریافت کردند. 

وی اظهار کرد: افرادی که در مشاغل پر خطر همچون رستوران ها، تالارهای پذیرایی، طباخی ها، حمل و نقل عمومی، باشگاه‌های ورزشی، مجتمع‌های فرهنگی و هنری فعالیت داشتند می توانند از بیمه بیکاری استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان،با بیان اینکه پنج واحد تولیدی در زمینه تولید ماسک در استان زنجان فعالیت می کنند، گفت: این استان مشکلی در خصوص  ماسک ندارد. 

یوسفی با بیان اینکه مواد ضدعفونی کننده  و الکل بیش از ظرفیت در استان تولید می‌شود، ابراز داشت: هیچ محدودیتی در استان در عرضه مواد ضدعفونی کننده وجود ندارد.

وی افزود: در تمام واحدهای تولیدی استان ناظرین بهداشتی مستقر هستند و تمام پروتکل های بهداشتی توسط کار گران رعایت می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، تصریح کرد: در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا به کار گران مشکوک بیماری کرونا مرخصی داده می شود تا استراحت کنند. 

نظر شما