شناسهٔ خبر: 41196220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر راه و شهرسازی:

توسعه پایانه مرزی میرجاوه زمینه‌ساز افزایش مبادلات تجاری با پاکستان است

زاهدان-ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ارتقا و بهبود زیرساخت‌های پایانه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان زمینه را برای افزایش مبادلات مرزی و توسعه اقتصادی منطقه فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

عبدالهاشم حسن‌نیا روز سه‌شنبه در حاشیه سفر به پایانه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ترانزیت و تجارت یکی از مزیت‌های اصلی این استان محسوب می‌شود توسعه زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی آن به ویژه میرجاوه گام ارزنده‌ای در افزایش این حوزه و کمک به رونق اقتصاد منطقه است.

 وی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی جاده ای گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در این زمینه اقدامات بسیار خوبی از جمله توزیع لاستیک و روغن با نرخ مصوب در میان ناوگان فعال حمل و نقل و بیمه تکمیلی رانندگان را مورد توجه قرار داده است. 
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به آغاز پروژه مهم راه آهن زاهدان - چابهار گفت: با توجه به همبستگی قسمت های مختلف صنعت حمل و نقل، توسعه زیرساخت‌های این بخش اعم از جاده‌ای و ریلی، سبب تسهیل ارتباطات و رونق اقتصادی جنوب شرق کشور خواهد شد.
وی با اشاره به بازسازی ماشین آلات سنگین راهداری سیستان و بلوچستان افزود: همت و ابتکار نیروهای متخصص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در بازسازی و نوسازی ماشین آلات نادر و ارزشمند در شرایط ویژه کنونی کشور ناشی از تحریم های ناعادلانه و همه جانبه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و گامی موثر در صرفه جویی اعتباری و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی است.

نظر شما