شناسهٔ خبر: 41196175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیش از ۱۳۰ کودک بیمار مغزی نخاعی در شرق کرمان تحت درمان قرار گرفتند

گروه استان‌ها- مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از درمان بیش از ۱۳۰ کودک بیمار با مشکلات مغزی و نخاعی در شهرستان های ریگان و بم توسط پزشکان داوطلب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا فلاح عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولد کودکان با مشکلات مغزی و نخاعی در اثر ازدواج‌های فامیلی در مناطق کم برخوردار استان کرمان افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: بیش از 130 کودک با مشکلات مغزی و نخاعی توسط متخصص ارتوپدی و متخصص کاردرمانی در مناطق کم برخوردار شهرستان‌های ریگان و بم توسط پزشکان داوطلب این جمعیت ویزیت و تحت درمان قرار گرفتند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ارزش ریالی خدمات ارائه شده به این کودکان را مبلغی بیش از 11 میلیون و 200 هزار تومان عنوان کرد و گفت: در این طرح کودکان ویزیت شده توسط متخصص ارتوپدی ویزیت شده و برای درمان متخصص کاردرمانی آموزش‌ها و مشاوره لازم در ارتباط با نحوه بکارگیری تجهیزات و ابزارهای مربوط به توانبخشی، فیزیوتراپی و کاردرمانی را دریافت کردند.

وی ادامه داد: با کمک و همراهی خیرین و پزشکان داوطلب و با توجه به وضعیت کودکان با مشکلات مغزی و نخاعی در مناطق کم برخوردار و صعب العبور شهرستان ریگان درصدد راه‌اندازی کلینیک فیزیوتراپی و خدمات درمانی هستیم.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/511/ c

برچسب‌ها:

نظر شما