شناسهٔ خبر: 41195988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نمایشگاه تخصصی «نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی» در رشت برپا شد

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی همزمان با نمایشگاه تخصصی دام و طیور و صنایع تبدیلی در رشت گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

آیت کاظم‌زاده هریس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از برپایی پانزدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی همزمان با نمایشگاه تخصصی دام و طیور و صنایع تبدیلی استان گیلان در رشت خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه تخصصی از 17 تیر در گیلان برپا شده و طبق برنامه تا 20 تیر نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان تعداد مشارکت‌کنندگان نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها و ادوات کشاورزی و نمایشگاه دام و طیور و صنایع تبدیلی گیلان را برشمرد و عنوان کرد: بیش از 50 واحد تولیدی و بازرگانی از تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، اصفهان، مرکزی و گلستان در این نمایشگاه حضور دارند.

کاظم‌زاده هریس با بیان اینکه استان‌های اشاره شده آخرین دستاوردها و محصولات خود را در این نمایشگاه تخصصی به معرض نمایش می‌گذارند تصریح کرد: ادوات، ماشین‌آلات کشاورزی و سورتینگ برخی از محصولاتی هستند که در پانزدهمین دوره از نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، دام و طیور، ماشین‌آلات و صنایع تبدیلی استان گیلان عرضه می‌شود.

وی خوراک دام و طیور، صنایع بسته‌بندی محصولات کشاورزی و دامی را از دیگر اقلامی که در این نمایشگاه تخصصی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد خواند و ابراز داشت: کودهای آلی و شیمیایی، دستگاه‌های توزین و تجهیزات مرغداری از جمله سایر محصولات نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ادوات کشاورزی، دام و طیور و صنایع تبدیلی گیلان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان با تأکید بر اینکه خرید و فروش حیوانات در بستر اینترنتی و با حضور شرکت‌های دانش بنیان و پژوهش محور نیز در نمایشگاه تخصصی گیلان عرضه می‌شود افزود: در دوره‌های گذشته شاهد استقبال بسیار خوب مردم و بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌ تخصصی کشاورزی گیلان بودیم.

کاظم‌زاده هریس نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه بستر تحقق آن باید فراهم شود اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات 16 تا 22 از غرفه‌های متعدد نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ادوات کشاورزی، دام و طیور و صنایع تبدیلی استان گیلان بازدید به‌عمل آورند.

وی ایجاد ارتباط بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست‌های آنان را نیز مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فضای رقابتی خوب و اثربخشی بین تولیدکنندگان ایجاد می‌شود که مطمئناً این موضوع در ارتقاء سطح تولیدات واحدهای مختلف بسیار مؤثر است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان سایر اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی را شناسایی نیازهای جامعه، اشتغال و تبادل اطلاعات برشمرد و گفت: ایجاد ارتباط با سایر تولیدکنندگان کشور، کاهش قیمت‌ها، انتقال تجربیات و بسترسازی برای تحقق استفاده از کالای ساخت داخل از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

به گزارش تسنیم، نمایشگاه‌ بین‌المللی استان گیلان در کیلومتر 4 جاده رشت به تهران واقع شده است.

انتهای پیام/614/ ز

نظر شما