شناسهٔ خبر: 41195782 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در تفاهم بین پلیس بین‌الملل و کمیسیون حقوق بشر مطرح شد

بهره‌گیری از پلیس بین‌الملل ناجا برای کمک به دیپلماسی ملی

تهران- ایرنا- جانشین رییس پلیس بین الملل ناجا بر نقش آفرینی پلیس بین‌الملل برای کمک به دیپلماسی ملی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پلیسی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار " کاظم مجتبایی" در جلسه کاری با دبیر کمیسیون حقوق بشراسلامی "محمد حسن ضیایی فر" که با حضور رئیس تحقیقات کاربردی و مسئول حقوقی پلیس بین الملل برگزار شد، اظهار داشت: زمینه‌های همکاری بسیار خوبی برای ارتباط موثر میان پلیس بین الملل ناجا و کمیسیون حقوق بشر اسلامی وجود دارد.  

وی ضمن اشاره به نقش راهبردی کمیسیون حقوق بشر اسلامی، در تنظیم روابط بین‌المللی و شفاف سازی اقدامات جمهوری اسلامی ایران، بر نقش آفرینی پلیس بین‌الملل ناجا برای کمک به دیپلماسی ملی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پلیسی تاکید کرد.

در ادامه این نشست ضیایی فر،  ضمن تبیین اهداف و مسئولیت‌های این کمیسیون و نقاط مشترک ماموریت‌های پلیس بین‌الملل افزود: پلیس بین‌الملل ناجا می‌تواند با بهره‌گیری از ارتباطات کمیسیون حقوق بشر اسلامی، راه‌های دیپلماسی را برای دستیابی به اهداف پلیس بین‌الملل به ویژه، شناسایی و استرداد مجرمان در عرصه بین‌المللی را فراهم نماید.

 در پایان این نشست علمی حقوقی، تفاهم‌نامه‌ای با محتوای همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی بین پلیس بین‌الملل و کمیسیون حقوق بشر اسلامی امضا و تبادل شد.

تفاهم‌نامه‌ای با محتوای همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی بین پلیس بین‌الملل و کمیسیون حقوق بشر اسلامی امضا و تبادل شد.

نظر شما