شناسهٔ خبر: 41195267 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یحیی سریع:

شهروندان عربستانی از کاخهای ظالمان و مراکز نظامی دور شوند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اشاره به کشف تسلیحات آمریکایی در نزد مزدوران وابسته به آل سعود، از شهروندان عربستانی و افراد مقیم این کشور خواست که از مراکز نظامی و کاخهای ظالمان دور شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از مقادیر زیادی سلاح با آرم آمریکا پرده برداشت که به مزدوران داده شده بود.

وی افزود: سلاح هایی در مواضع مزدوران کشف شده است که آرام آژانس آمریکایی را دارند. این آژانس از گروههایی در یمن حمایت می کند و نقش اطلاعاتی تحت لوای فعالیت انسان دوستانه دارد. آمریکا در ورای حمله به یمن قرار دارد و آنها را تجهیز می کند و اهداف را برای آنها مشخص می کند و پوشش سیاسی و اخلاقی ایجاد می کند.

سریع گفت: آژانس مذکور به نفع دشمنان یمن فعالیت می کند و دم از کمک های بشردوستانه می زند.این اولین بار نیست که نیروهای مسلح یمن سلاحهایی با آرم آژانس مذکور به غنیمت می گیرند. آمریکا مرتکب جنایات فجیع علیه ملت یمن می شود. آمریکا در ورای حمله و محاصره یمنی هاست.

ملت ما با سلاح آمریکایی کشته می شوند

وی اعلام کرد: ملت ما با سلاح آمریکایی کشته می شوند. آمریکا حامی عوامل خود در منطقه یعنی رژیم های امارات و عربستان است و آنها را به اجرای سیاست های خود که در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی در منطقه است، سوق می دهد.

سریع تاکید کرد: به آژانس آمریکایی و دیگر سازمانها اجازه فعالیت های بشردوستانه داده شد اما آنها در خدمت دشمن از حیث نظامی و اطلاعاتی هستند. نهادهای مربوطه باید ماهیت نقش این سازمان را برملا کنند به ویژه که قبلا هم از روسیه و برخی کشورها اخراج شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح بیان کرد: ملت یمن از گرسنگی نمی میرند و دشمنان باید این پیام به خوبی درک کنند. واکنش ما به عملیات ترور صماد با یک عملیات نیست بلکه سلسله عملیات هایی خواهد بود که خواب و خیال را از شمال خواهد ربود  تخت شما را به لرزه درخواهد آوردواکنش ما به عملیات ترور صماد با یک عملیات نیست بلکه سلسله عملیات هایی خواهد بود که خواب و خیال را از شما خواهد ربود و تخت شما را به لرزه درخواهد آورد.

سریع با اشاره به اینکه تمام اهداف نیروهای یمن یا نظامی بوده و یا از ماهیتی نظامی برخوردار بوده است، گفت: نیروهای یمن با یاری خداوند طی چند عملیات ویژه موفق شدند که چند نقطه حساس را هدف قرار دهند.  سخن گفتن با زبان زور و تهدید با مردم یمن و نیروهای مسلح ما فایده ای در پی نخواهد داشت. ما قبل از اینکه حرف بزنیم عمل می کنیم. ملت یمن شهدای خود را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: یمن بیش از خود متجاوزان بر سلامت برادران در نجد، حجاز و عسیر اصرار دارد و این دشمن سعودی است که غیرنظامیان را از طریق موشکهای پاتریوت که بر روی منازل و خیابانها فرود می آید، هدف قرار می دهد. تلاش سعودی ها برای هدف قرار پهپادهای یمنی منجر به زخمی شدن غیرنظامیان می شود. پهپادها و موشک های یمنی طبق برنامه داده شده عمل می کنند و موشک های که برای رهگیری از سوی سعودی ها شلیک می شود به غیرنظامیان صدمه وارد می کند.

شهروندان عربستانی و افراد مقیم این کشور از مراکز نظامی و کاخهای ظالمان دور شوند

سریع خطاب به شهروندان عربستانی و افراد مقیم این کشور اعلام کرد: از مراکز نظامی یا مراکزی که استفاده نظامی از آنها می شود، فاصله بگیرند و دور شوند. شهروندان عربستان و افراد مقیم این کشور از کاخهای ظالمان جنایتکار که ضمن بانک اهداف یمنی هاست، دور شوند. 

وی تاکید کرد: احدی نمی تواند مانع حق مشروع ما در دفاع از کشور عزیز و ملت بزرگ ما شود و هیچ قدرتی نمی تواند عملیات نظامی مشروع ما را متوقف کند. اوضاع ما از حیث نظامی بهتر از قبل است و غافلگیری های ارتش و کمیته های مردمی یمن متوقف نخواهد شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیان کرد: مأرب جای خائنان و مزدوران وابسته به آل سعود  و مزدوران هتل نشینان ریاض و ابوظبی نیست بلکه متعلق به یمنی های شریف و آزاده است.

نظر شما