شناسهٔ خبر: 41195208 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

بهروز بقایی: خواهش می‌کنم ماسک بزنید، کرونا تجربه بسیار سختی بود

صاحب‌خبر -

بازیگر سریال «توی گوش سالمم زمزمه کن» گفت: از مردم خواهش می‌کنم ماسک بزنند، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با یکدیگر فاصله بگیرند، باور کنید هیچکس فکرش را نمی‌کند که کرونا بگیرد اما به یکباره این اتفاق می افتد و به عنوان کسی که سختی این بیماری پشت سر گذاشته‌ام، تمنا می کنم که رعایت کنند زیرا همه شانس مرا ندارند.
بهروز بقایی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود پس از ابتلا به بیماری کرونا گفت: خوشبختانه وضعیتم بسیار بهتر از گذشته است، دیگر مشکل خاصی ندارم و بیماری را به صورت کامل پشت سر گذاشته ام.

وی در همین راستا ادامه داد: طبیعتا بعد از درمان مجبور بودم که چند هفته در خانه قرنطینه بمانم تا بیماری به صورت کامل دفع شود، خدا را شکر این قرنطینه هم پایان یافته و این روزها با رعایت کامل گه گاه از خانه بیرون می روم.

بازیگر سریال «توی گوش سالمم زمزمه کن» با اشاره به افزایش دوباره قربانیان بیماری کرونا افزود: من از مردم خواهش می‌کنم ماسک بزنند، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با یکدیگر فاصله بگیرند، باور کنید هیچکس فکرش را نمی‌کند که کرونا بگیرد اما به یکباره این اتفاق می افتد و به عنوان کسی که سختی این بیماری پشت سر گذاشته‌ام، تمنا می کنم که رعایت کنند زیرا همه شانس مرا ندارند.
بقایی در همین رابطه تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت دوباره بحرانی شده است، ما باید خودمان رعایت کنیم تا به تعداد قربانیان این بیماری مهلک اضافه نشود، هیچ راهی به جز ماسک زدن و رعایت بهداشت برای مبارزه با کرونا اثربخش تر نیست.

وی درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: به امید خدا حال که وضعم بهتر شده اگر کاری پیشنهاد شود به حضور در آن فکر میکنم، البته هنوز تولیدات قوت نگرفته و طبیعتا تا پایان شرایط فعلی بیماری کرونا نباید انتظار پیشنهادات خوب بازی داشت.

اشتراک گذاری در:

نظر شما