شناسهٔ خبر: 41193758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار اسفراین:

اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به اسفراین محقق شد

بجنورد- فرماندار اسفراین گفت: طی سفر استاندار خراسان شمالی به تهران و دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه، مصوبات سفر ریاست جمهوری در شهرستان اسفراین صد در صد تحقق پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر طاهر رستمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین که در سالن مهرگان این شهرستان برگزار شد، با تاکید به بخشداران و دهیاران شهرستان اظهار کرد: از برگزاری مراسم غیر ضرور جدا خودداری شود و بخشداران محترم در سطح روستاها با کمک و دستور قاطع دادستان اسفراین حتماً از برگزاری عروسی‌ها با جمعیت بالا پیشگیری کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار کرونایی نباشیم.

فرماندار اسفراین ادامه داد: امروزه با توجه به برگشت کشور به شرایط کرونایی با وضعیت قرمز و زرد و نارنجی و اجباری شدن ماسک، ادارات و نهادها با توجه به جامعه هدفشان کاملاً پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند اما در صورت عدم رعایت ارباب رجوع‌ها، دچار تنش نشوند و با تکریم ارباب رجوع، آنها را هدایت و پیش بینی‌های لازم در خصوص رعایت پروتکل‌ها انجام شود.

وی افزود: مسئولان باید با همراهی و همدلی برای خدمت بهتر به مردم هم قسم بشوند زیرا زمانی که همه با رویکرد جهادی کار کرده‌ایم نه تنها تحریم تأثیر نگذاشته است بلکه موفق تر عمل کرده‌ایم.

رستمی تاکید کرد: این روزها افتتاح پروژه‌های مختلف در سطح کشور پاسخ محکمی به دشمنان نظام است که علیرغم تحریم نفت و تهدیدهای آنان ما همچنان شاهد اتفاقات بزرگ در سطح ملی هستیم.

فرماندار اسفراین خطاب به مسئولین دستگاه‌ها گفت: ظرف یک هفته کلیه دستگاه‌ها و نهادها پروژه‌های قابل افتتاح خود را در هفته دولت به فرمانداری اعلام و ارسال نمایند.

وی در پایان گفت: طی سفر استاندار خراسان شمالی به تهران و دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه، مصوبات سفر ریاست جمهوری در شهرستان اسفراین از جمله علاج بخشی سد بیدواز، آموزشگاه بهورزی، راه آهن و بلوک زایمانی، صد در صد تحقق پیدا کرده است که با افتتاح این پروژه‌ها تا سال آینده تحولی عظیم در شهرستان اسفراین ایجاد خواهد شد.

نظر شما