شناسهٔ خبر: 41191334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه شهر چمران خبر داد

تحویل نامه‌های مردم شهر چمران به دفتر مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به حضور حجت‌الاسلام قمی در بندرماهشهر گفت: نامه‌های مربوط مردم شهر چمران به سایر مراجع مربوطه اعم از دفتر رهبر انقلاب و دفتر قوه قضائیه تحویل داده شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «سیدامیر جاوید» مسئول جمعیت همت سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام سیدعابدین موسوی رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر با امام جمعه شهرچمران دیدار کردند .

 

«حجت‌الاسلام جاسم عبادی» در ابتدای این نشست اظهار کرد: حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سفر اخیر خود به شهرستان بندرماهشهر و حضور در شهر چمران، مکتوبات، نامه‌ها و درخواست‌های مردمی را پس مطالعه، بررسی کرده و تحقیق علمی و میدانی توسط تیم کارشناسی سازمان انجام شد و نامه‌های مربوط به سایر مراجع مربوطه اعم از دفتر رهبر انقلاب و دفتر قوه قضائیه تحویل داده شدند.

 

امام جمعه شهر چمران افزود: پس از دریافت نامه‌ها و مکتوبات مردمی طی ۴۸ ساعت بالغ بر هشت‌هزار نامه جمع‌آوری و دسته‌بندی و به مراجع ذی‌صلاح ارسال شد و کسانی که بخواهند می‌توانند از دفاتر مربوطه پیگیر نامه‌های خود باشند.

 

وی از روند انجام وعده‌های سفر گذشته آقای قمی به شهر چمران خبر داد و تصریح کرد: مراحل اداری جهت راه‌اندازی درمانگاه و زمین فوتبال برای این منطقه در حال انجام است و به‌زودی خبرهای خوشی می‌رسد.

 

حجت‌الاسلام عبادی به بیان نقاط ضعف و کمبود اماکن فرهنگی در سطح شهر پرداخت و اضافه کرد: مساجد سطح شهر چمران کمبود منابع مالی و فرهنگی دارند ولی توانایی بالایی در کارها دارند .

 

وی عنوان کرد: با توجه به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و حلقه‌های صالحین و حلقه‌های معرفتی و ... که در سطح شهر فعال هستند که جای کار خوبی دارند همچنین می‌توان از ظرفیت بالای جلسات فرهنگی با حضور نخبگان و فعالان قرآنی و فرهنگی شهر جهت مشاوره و هم‌اندیشی در بخش‌های مختلف به نحو احسن استفاده کرد.

 

«حجت‌الاسلام سیدعابدین موسوی» نیز عنوان کرد: به‌زودی کار جمع‌آوری اطلاعات و برنامه‌ها انجام و برنامه‌های جامع و ویژه‌ای برای شهرها و شهرک‌های اطراف برنامه‌ریزی خواهد شد.

 

رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندرماهشهر در پایان ضمن تشکر از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی امام جمعه شهر چمران یاد آور شد: می‌توان از ظرفیت بالای سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش و همچنین اداره ارشاد و سایر ادارات دیگر در جهت افزایش بهره‌مندی فرهنگی و معیشتی عموم مردم به‌خوبی استفاده کرد .

 

پایان پیام/662

نظر شما