شناسهٔ خبر: 41190572 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

در بیانیه بسیج اساتید پیام نور خطاب به اصلاح‌طلبان مطرح شد؛

نجابت داشته و با دشمنان همنوا نشوید!

ترفند های نخ نما شده عوام فریبانه گرچه در مقاطعی توانست چهره واقعی شما و جریان سیاسی شما را نزد افکار عمومی بزک کند تا در عرصه سیاسی کشور کام دل بر آرید اینک اما کمی دیر شده است. حداقل کمی نجابت پیشه کنید و با دشمنان واقعی ملت ایران همنوا نشوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور در پی انتشار اخبار نامه نگاری یکی از سران اصلاحطلب به رهبر انقلاب بیانیه‌ای منتشر کردند. در این بیانیه آمده است:

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (صف: ۸)

(میخواهند نور خدا را با (دم) دهانهاشان خاموش سازند وخداوند تمام کننده ی نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید).

انقلاب اسلامی ایران آنچنان که در بستری از خون هزاران شهید گلگون کفن و مجاهدت بیشمارانی از مردان و زنان بی ادعا، قوام و دوام یافته است به همان میزان هم پندها و عبرت های بی مانندی را در تجربه سیاسی و حکومتی خود برای صاحبان بصیرت و اندیشه های زلال و قلب های زنگار نزده و منور به نور الهی، رقم زده است.

دشمنی و توطئه های بی وقفه و پیچیده دشمنان انقلاب اسلامی به کنار که دشمن بی نقاب است و آشکارا در کار دشمنی و توطئه، اما در این میان نقش آفرینی برخی جریان های سیاسی، شخصیت ها و وابستگان اقماری و فکری آنان در جهت تضعیف بنیان‌های عقیدتی و فکری و دستاوردهای انکار ناشدنی عظیم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به عنوان شکل و فرم حکومتی بر آمده از انقلاب اسلامی، عبرت های حیرت انگیزی را به رخ می کشد.

جریانی سالهاست سوار بر موج مطالبات به حق مردم، با نقاب اصلاح طلبی و مشارکتی و کارگزارانی و غیره، مخالفان فکری و سیاسی خود را با چماق ناکارآمدی و بی کفایتی زیر ضرب می گیرد تا در قالب نوعی پوپولیسم نخ نما شده، هم ناکارآمدی عریان و بی کفایتی آشکار هم فکران و هم مسلکان خود را ناشیانه پنهان کند (که سه دولت از چهار دولت بعد از جنگ را بصورت کامل در اختیار داشته اند) و هم در هر فرصتی عمود خیمه ولایت و رهبری را نشانه بگیرد.

نامه موسوی خوئینی ها به مقام معظم رهبری در همین چارچوب بسادگی قابل تحلیل و واکاوی است. هم مسلکان او قدرت اجرایی و دولت را بصورت کامل در اختیار دارند. تشت رسوایی ناکارآمدی و ناتوانی آنان در حل مشکلات و معضلات مردم از پشت بام شعارهای تو خالی و وعده های پوچ چنان فرو افتاده است که هر گونه چشم انداز و امیدی را از آنان برای حضور در سپهر سیاسی کشور در آینده و جلب اعتماد مجدد مردم از بین برده است و در این عریانی بی چون و چرای ناکارآمدی و بی کفایتی یک جریان سیاسی، شخصیتی سیاسی که در اتخاذ مواضع متناقض و چرخش های صد و هشتاد درجه ای و تذبذب و عدم ثبات رای شهره عام و خاص است به میدان می آید تا با نامه ای سست بنیان و بی استدلال و در اقدامی ناشیانه مسئولیت تمام ناکارآمدی ها را در ذهنیت مردم جابجا کند و به حوزه مسئولیت رهبری نظام منتقل کند.

این ترفند های نخ نما شده پوپولیستی و عوام فریبانه گرچه در مقاطعی توانست چهره واقعی شما و جریان سیاسی شما را نزد افکار عمومی بزک دوزک کند تا در عرصه سیاسی کشور کام دل بر آرید اینک اما کمی دیر شده است. حداقل کمی نجابت پیشه کنید و با دشمنان واقعی ملت ایران همنوا نشوید.

انتهای پیام/

نظر شما