شناسهٔ خبر: 41189120 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شعبانی بهار:

اصراری به برگزاری اردوهای تیم‌ملی تیروکمان نداریم

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: با توجه به اوج دوباره ویروس کرونا در کشور، برای حفظ سلامتی ورزشکاران، اصراری به برگزاری اردوهای تیم ملی تیروکمان نداریم و ترجیح می دهیم تمرینات را به صورت انفرادی برگزار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، درباره زمان برگزاری اردوهای تیم ملی تیروکمان در مکان های سفید، اظهار کرد: هنوز مکان سفیدی که بخواهیم اردوهای تیم ملی تیروکمان را برگزار کنیم، پیدا نکردیم. البته با توجه به اوج دوباره ویروس کرونا در کشور برای حفظ سلامتی جان ورزشکاران اصراری به برگزاری اردوهای تیم ملی نداریم و ترجیح می دهیم تمرینات را به صورت انفرادی در سایت تیروکمان پیگیری کنیم تا مشکلی برای کمانداران ایجاد نشود.

 

وی گفت: سایت تیروکمان برای انجام تمرینات انفرادی در اختیار ملی پوشان است و هیچ کمانداری مشکلی از نظر فضای تمرینی ندارد بنابراین کمانداران می‌توانند با هماهنگی مربی تیم ملی در زمانهای مختلف و تحت نظر مربی در سایت تیروکمان حضور پیدا کنند و تیر بزنند. بنابراین هیچ ورزشکاری نمی تواند بگوید که فضا برای انجام تمرین ندارد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به این که امکان تهیه خوابگاه و تغذیه در سایت تیروکمان وجود ندارد برای کمانداران شهرستانی نیز با هماهنگی که با روسای هیات های استانی انجام دادیم شرایطی را فراهم کردیم تا مشکلی از نظر فضای تمرینی نداشته باشند.

 

شعبانی بهار تصریح کرد: برای این که مربی تیم ملی در هر زمان کنار ورزشکار قرار بگیرد و تمرینات او را کنترل کند سعی کردیم حقوق مربی را نیز در حد توانمان پرداخت کنیم تا هر زمان ورزشکار برای انجام تمرینات انفرادی به سایت تیروکمان مراجعه می کند با او هماهنگ باشد و ایرادت تکنیکی و تاکتیکی او را رفع کند.

 

رییس فدراسیون تیروکمان در خصوص پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی رییس کمیته ملی المپیک و این که آیا این پاداش واریز شد یا خیر، گفت: برای دریافت این پاداش از کمیته ملی المپیک نامه نگاری انجام شده و منتظر هستیم تا این پاداش در اختیار فدراسیون تیروکمان قرار بگیرد تا با هماهنگی کادر فنی برای خرید تجهیزات مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهیم. البته با توجه به این که تجهیزات تیروکمان از ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان متغیر است، سعی ‌داریم بعد از دریافت این پول تجهیزاتی که در اولویت قرار دارند، خریداری کنیم.

 

وی در پایان درباره وضعیت خوابگاه تیروکمان اظهار کرد: با توجه به عملکرد خوب پیمانکار در ساخت خوابگاه کمانداران، تلاش بر این است تا هفته دولت خوابگاه به پایان برسد، البته اگر تا هفته دولت آماده نشود، پیش بینی ما برای هفته تربیت بدنی است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما