شناسهٔ خبر: 41189094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افضل: به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعات غلط داده‌اند/ نمی‌دانم چرا کسی فحاشی و رفتار گیتی‌پسندی‌ها را ندید

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: سرمربی و بازیکنان حریف به من ناسزا گفتند و باعث درگیری شدند، اما نمی‌دانم چرا کسی این اتفاقات را ندید.

صاحب‌خبر -

علیرضا افضل در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حکم سنگین کمیته انضباطی درباره متخلفان دیدار فینال لیگ برتر فوتسال و محرومیت یک ساله او از همراهی تیمش اظهار داشت: ناظران بازی می‌گویند اصلاً چنین چیزی در مورد من ننوشته‌اند و نمی‌دانم چه کسی به کمیته انضباطی اطلاعات غلط داده است. این کمیته باید من را می‌خواست تا توضیح دهم در حالی که اصلاً این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: من هیچ کار خاصی نکردم. همیشه گفتم و باز هم می‌گویم، ایشان (حمید بی‌غم) 10 سال کنار من نان و نمک خورد و از کنار من به همه چیز رسید، فقط به او گفتم کمی معرفت داشته باشد. سپس مدیرعامل آن تیم، سنگ سفیدی و بازیکنان‌شان به من ناسزا گفتند اما کسی اینها را نشنیده است.

سرمربی تیم مس سونگون تصریح کرد: وقتی به بی‌غم گفتم معرفت داشته باش، به جز بی‌غم و برمشوری کسی آنجا نبود. من عین همین جمله را گفتم ولی آنها به من فحش دادند. بعد هم نمی‌دانم در رختکن چه اتفاقی افتاد که مدیرعامل و بازیکنان حریف به سمت من آمدند و ناسزا گفتند. بازیکن حریف به صورت مسئول حراست فدراسیون مشت زد اما نمی‌دانم چرا کسی اینها را ندید.

افضل در واکنش به این موضوع که اگر ناظران بازی گزارشی علیه او ارائه نداده‌اند پس چرا از سوی کمیته انضباطی محکوم شده است، گفت: ناظران که می‌گویند ما چنین گزارشی ننوشته‌ایم، حتماً آقای جابری و مسئولان حراست فدراسیون چیزی گفته‌اند.

وی درباره محکومیت اعضای باشگاه گیتی‌پسند عنوان کرد: انگار همه کارها را باشگاه مس سونگون انجام داده است، من نمی‌دانم چه کسی کتش را درآورده بود و از پله‌ها به سمت بالا می‌دوید، من نمی‌دانم چه کسی با مشت به صورت مسئول حراست فدراسیون زد! سرمربی حریف هر چه از دهنش درمی‌آمد روی نیمکت به من می‌گفت اما چرا کسی ندیده است؟ فیلم تمام این اتفاقات موجود است. آنها را منتشر می‌کنیم تا همه ببینند. حتماً در گزارش ارسال شده به کمیته انضباطی چیزهایی نوشته شده که آنها هم این رأی را داده‌اند.

سرمربی تیم مس سونگون در واکنش به این پرسش که چه زمانی به رأی کمیته انضباطی اعتراض خواهد کرد، یادآور شد: صددرصد اعتراض می‌کنم. کاری به محرومیتم ندارم ولی از حقم دفاع می‌کنم.

افضل در پایان گفت: آنهایی که دوست ندارند ما در فوتسال باشیم الان خوشحال هستند. هر وقت وارد فوتسال می‌شویم برای‌مان حاشیه درست می‌کنند. نباید راه برویم و نباید خوشحالی کنیم.

نظر شما