شناسهٔ خبر: 41188454 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

رکورد درخشان یحیی در پرسپولیس

سرمربی جوان، اما باتجربه پرسپولیسی‌ها در آستانه کسب نخستین قهرمانی‌اش با پرسپولیس قرار گرفته و می‌خواهد سرخ‌ها را به رکورد چهار قهرمانی متوالی در لیگ برساند.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: سرمربی جوان اما باتجربه پرسپولیسی‌ها در آستانه کسب نخستین قهرمانی‌اش با پرسپولیس قرار گرفته و می‌خواهد سرخ‌ها را به رکورد چهار قهرمانی متوالی در لیگ برساند.

برد برابر شاهین بوشهر در آزادی، چهارمین برد متوالی شاگردان گل محمدی بود؛ آن‌ها پس از تعطیلات طولانی مدت هم بدون افت و با آمادگی عالی لیگ را آغاز کردند تا در کم‌ترین فاصله با چهارمین قهرمانی متوالی در ادوار لیگ قرار گیرند. سرخ‌پوشان پایتخت بعد از تحمل شکست برابر نفت مسجد سلیمان، 12 دیدار اخیر خود را با کسب 11 پیروزی و یک تساوی پشت سر گذاشتند. در واقع آن‌ها از زمان آمدن گل محمدی و خداحافظی با کالدرون، متحمل هیچ شکستی نشدند تا روزهای رویایی را بگذرانند.

در ثبت این آمار درخشان و موفق برای گل محمدی اما چند ستاره نقش آفرین بودند؛ مهدی ترابی آقای گل این فصل پرسپولیس که متخصص زدن گل‌های سه امتیازی است، 6 گل در این 11 مصاف برای سرخ‌ها زده و وحید امیری با ساخت 3 گل، مهندس پرسپولیسِ گل محمدی لقب گرفته است.

البته بررسی آماری موفقیت های پرسپولیس به همینجا ختم نمی‌شود چرا که در 12 بازی اخیرشان آنها 24 گل زدند و 8 کلین شیت داشتند و آمار عالی دفاع پنج گل خورده را نیز به ثبت رساندند؛ میانگین هر مسابقه 4.3 شانس مسلم گلزنی و دقت پاس بالای 80 درصد در کنار میانگین مالکیت 54% برای توپ، همگی نشان از نمایش های باطراوت پرسپولیس تحت هدایت گل محمدی دارد که باعث شده تا سرخ‌پوشان پایتخت در یک قدمی چهارمین قهرمانی متوالی خود قرار گیرند.

رکورد درخشان یحیی در پرسپولیس

نظر شما