شناسهٔ خبر: 41183040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تعطیلی دومین صفحه اینستاگرامی کراش‌یابی توسط اطلاعات سپاه نهاوند

مسوول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از دستگیری ادمین و تعطیلی دومین صفحه اینستاگرامی تحت عنوان کراش‌یابی توسط سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان نهاوند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، علی‌اکبر کریم‌پور از تعطیل شدن دومین صفحه کراش‌یابی در شهرستان نهاوند طی چند ماه اخیر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) خبر داد و به بیان جزئیات این خبر پرداخت.

وی با اشاره به انهدام این شبکه ترویج سبک زندگی غربی با بیش از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده در نهاوند تنها در فاصله چند روز از آغاز به کار آن افزود: این صفحه از طریق جذب دانش‌آموزان پسر و دختر در گروه‌های سنی مختلف اقدام به ترویج تئوری‌های وابسته به مبانی غرب می‌کرد که ادمین آن در یک اقدام اطلاعاتی توسط سازمان اطلاعات سپاه در نهاوند شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

مسوول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن هشدار به والدین دانش‌آموزان برای نظارت و توجه بیشتر به فعالیت‌های فرزندانشان در فضای مجازی، به همه افرادی که در این رابطه و به قصد سوء استفاده از احساسات پاک جوانان اقدام به هنجارشکنی می‌کنند نیز هشدار داد که با هرگونه تحرکی در این زمینه با قدرت و بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است که اولین پِیج کراش یابی نیز با هماهنگی و دستور دادستان محترم شهرستان در اسفندماه ۹۸ تعطیل و با ادمین آن برخورد قضایی صورت گرفت.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما