شناسهٔ خبر: 41183009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حالا که لیگ شروع شده باید تمام شود

شیری: تاکتیک ما لذت بردن از فوتبال است

نساجی در دو بازی اخیر خود گلی را دریافت نکرده و این نشان می دهد خط دفاعی این تیم از جمله حامد شیری که بازوبند کاپیتانی را بر بازو دارد عملکرد خوبی داشته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نساجی با محمود فکری به تیم بهتری تبدیل شده و با این روند حتی انتظار می رود در هفته های پایانی حضور در رده های بالاتر جدول را تجربه کند. در حالی که در بازی های قبل بیم سقوط داشت. به همین بهانه دقایقی با حامد شیری گفتگو کردیم. 

 

*به نظر می رسد با حضور کادر فنی جدید در نساجی؛ تیم شرایط بهتری را تجربه می کند ....

خب بعد از پیوستن آقای فکری و هم چنین دستیارانش به نساجی در بازی اول فرصت چندانی وجود نداشت که کادر فنی ایده های تاکتیکی خود را در تمرینات پیاده کند. اما با این حال ما با آنالیز خوبی در دیدر با ماشین سازی به میدان رفتیم و این تیم را 3-0 شکست دادیم. بعداز این به بهانه کرونا بازی ها چند ماهی تعطیل شد و در این فرصت به خوبی تمرین کردیم که دستاورد آن ارایه بازی خوب در برابر تراکتور بود. بردی که دراین بازی به دست آوردیم حاصل تلاش یکی دو ماهه کادر فنی و هم چنین بچه ها بود و تلاش خواهیم کرد به این روند ادامه دهیم. 

 

*و بازی با فولاد که برگزار نشد...

برای این بازی به خوبی آماده شده بودیم. از آنجایی که فولادی ها 48 ساعت زودتر وارد قا ئمشهر شده بودند تصور می کردیم به طور حتم بازی برگزار می شود. طبق قوانین سر بازی حاضر شدیم وحالا منتظر هستیم کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال تصمیم عادلانه ای برای این بازی بگیرند. و البته بر مبنای قانون. 

 

 

*در هفته های اخیر بازی ها از نظر کیفی چگونه بود؟ 

خب طبیعی است بازی ها از نظر کیفی همانند گذشته نباشد چون مسابقات دو سه ماهی تعطیل بود. اینبار در فصلی بازی می کنیم که بازیکنان تجربه اش را نداشته اند. حالا که بازی ها آغاز شده به نظرم باید دنبال شود. مدام باید از تیم ها تست گرفته شود و در نهایت هفته های باقی مانده هم برگزار شود. تجربه بازی در وضعیت کرونایی به ما کمک می کند فصل بعد را هم به خوبی برگزار کنیم که به نظر می رسد کرونا هم چنان وجود داشته باشد. 

 

*در بازی های دوستانه ای که نساجی پیش از شروع دوباره بازی ها برگزار کرد شما زننده 3 گل برای نساجی بودید. آیا این گل ها را در بازی های رسمی هم تکرار می کنی؟ 

اولین وظیفه ام این است که در خط دفاعی خوب کار کنم. روی ضربات ایستگاهی هر وقت موقعیت ایجاد شود شانس خود را برای گلزنی آزمایش می کنم تا به تیم بیشتر در مسیر نتیجه گیری کمک کنم. این موقعیت در بازی های آینده مهیا شود حتما شانس خود را آزمایش خواهم کرد. در دو بازی اخیر همین که تیم به برتری رسید برای من کافی است. مهم نیست چه کسی گل می زند. مهم این است که نساجی با پیروزی میدان را ترک کند. 

 

 

*این روند ادامه پیدا خواهد کرد؟

به طور حتم. ما با انگیزه تمرین می کنیم. این بازی های خوب را باید تکرار کنیم . کادر فنی بیشتر به جای اینکه روی نتیجه تاکید داشته باشد روی این مسئله تاکید دارد که روی زمین با همه توان و با بالاترین کیفیت بازی کنیم و درنهایت اینکه از فوتبالی که به نمایش می گذاریم لذت ببریم. این به خودی خود منجر به نتیجه می شود. در بازی با تراکتور متفاوت به نسبت به دیدار با ماشین سازی بازی کردیم و این نشان می دهد توانمندی اجرای ایده های مختلف کادر فنی را داریم ومی توانیم در بازی های پیش رو هم ارایه گر بازی های خوبی باشیم. 

 

*و حرف خاصی اگر دارید ...

نه ممنونم. آرزو می کنم بازیکنان همه تیم ها در صحت و سلامت باشند. یک تشکر می خواهم داشته باشم از مدیر عامل و مالک باشگاه نساجی که در روزهای کرونایی با پرواز اختصاصی زمینه سفر تیم را مهیا می کنند. هم چنین تماشاگران خوب نساجی که در بازی با فولاد به ما لطف داشتند و در مسیر هتل تا استادیوم ما را مشایعت کردند. امیدوارم این دو برد به خصوص برد در برابر تراکتور آنها را خوشحال کرده باشد و با دعایی که در حق ما می کنند باز هم در بازی های آینده برنده شویم.

نظر شما