شناسهٔ خبر: 41181804 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی مذهبی شاهرود

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین گفت: ما تلاش خود را روی مردمی کردن فعالیت‌ها متمرکز کرده ایم و این مهمترین ویژگی موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود می‌باشد.

صاحب‌خبر -
استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی مذهبی شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: ما با استفاده از ظرفیت‌های موجود و استفاده از حلقه‌های مردمی تلاش خود را روی مردمی کردن فعالیت‌ها متمرکز کرده‌ایم، تا مردم احساس کنند موسسه فرهنگی بین الحرمین در راستای پاسخ به نیاز‌های دینی همواره در کنارشان است و از آنان حمایت می‌کند.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود اظهار کرد: با ابزار رسانه و فضای مجازی باید ضمن تلاش جهت اشاعه فرهنگ و تاریخ اسلام و هدایت افکار عمومی، تبلیغات منفی و ناجوانمردانه استکبار را خنثی کرد.
وی گفت: ما به دنبال تبلیغ دین اسلام هستیم، اما قبل از آن باید فکر‌ها و دل‌ها را همراه کنیم تا این فکر روی دل هم اثر بگذارد و آن را متحول کند؛ که موسسه فرهنگی بین الحرمین توانسته است تاحدودی در این مسیر موفق عمل نماید.
ابراهیمی افزود: از مهمترین ویژگی موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود مردمی بودن و بدون هزینه بودن کلیه برنامه‌ها و عدم وابستگی به هیچ نهادی می‌باشد که با یاری خداوند متعال و باهمت خیرین، خصوصاً حضور نوجوانان و جوانان کلیه برنامه‌های فرهنگی در طی سال‌های گذشته به نحواحسنت برگزار گردیده است.
ابراهیمی در پایان سخنان خود تأکیدکرد: عقیده ما این است که خداوند بزرگترین نعمت معنوی خود را به ما عطا فرموده و ما را مبلغ دین قرار داده است، نعمتی ارزشمند که ما در مقابل آن جز شرمندگی چیزی نداریم.

نظر شما