شناسهٔ خبر: 41180292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌و‌گو|

پرونده ضرب و شتم پزشک پیرانشهری در حال رسیدگی است/ تکذیب اعتصاب کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بر حمایت دستگاه قضایی از کادر درمانی و برخورد با مزاحمان و افراد مخل روند درمانی بیماری کرونا تاکید کرد و از پیگیری جدی پرونده پزشک پیرانشهری خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر گروسی در گفت‌وگو با میزان، در تشریح روند پیگیری پرونده پزشک پیرانشهری، گفت: از همان لحظه ارائه گزارش ضرب و شتم پزشک بیهوشی بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی( ره) پیرانشهر، مراتب پیگیری از طریق دادستانی این شهر در دستور کار قرار گرفته و دستورات لازم مبنی بر انجام تحقیقات کامل، دستگیری متهمان، معرفی مصدوم به پزشکی قانونی، میزان خسارت های وارده به پزشک مصدوم و امکانات بیمارستان صادر شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: در ارتباط با این پرونده سه نفر به اتهام مشارکت در ضرب و جرح عمدی با چاقو، قدرت نمایی با سلاح سرد، تخریب اموال بیمارستان، توهین به ماموران دولت و کادر درمانی و برهم زدن نظم عمومی دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: دو نفر از متهمان با صدور قرار وثیقه متناسب پس از شش روز آزاد شدند و روند پیگیری پرونده ادامه دارد.

گروسی در خصوص سایر اقدامات انجام شده درباره این پرونده گفت: دادستان پیرانشهر ضمن پیگیری و نظارت بر پرونده این ماجرا، با حضور در بیمارستان با کادر درمان صحبت کرده و گلایه‌های آنان را شنیده است. همچنین با فرد مضروب و خانواده او دیدار داشته است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: حال عمومی مضروب رو به بهبودی است.

وی همچنین موضوع اعتصاب کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر را تکذیب کرد و ضمن تقدیر از زحمات کادر پزشکی و درمانی و مدافعان سلامت در سطح استان و سایر شهرها و استان‌ها گفت: دستگاه قضایی در سراسر کشور طبق پروتکل‌های بهداشتی و حسب وظیفه خود، حامی فعالیت بی دریغ کادر درمان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما