شناسهٔ خبر: 41180042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مسی قصد جدایی ندارد؛ چهارمین هتل را در بارسلونا خرید

سرمایه گذاری های هنگفت مسی در شهر بارسلونا، نشان می‌دهد که این بازیکن برنامۀ طولانی برای ماندن در این شهر دارد و از جمع آبی‌اناری‌ها جدا نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتینک، در چند روز اخیر، بار دیگر شایعه جدایی لیونل مسی از بارسلونا اوج گرفته است و برخی رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی اند که در صورت برگزار نشدن انتخابات زود هنگام توسط بارتومئو، این بازیکن در سال ۲۰۲۱ این باشگاه را ترک خواهد کرد.

مسی اما با وجود چنین شایعات و آینده‌ای مبهم، چهارمین هتل خودش را در بارسلونا خریداری کرد و سرمایه‌گذاری‌های هنگفت خودش را در این شهر توسعه داد.

هیمالیا یکی از هتل های خریداری شده از سوی لیونل مسی

وی قبل از این سه هتل دیگر را در مناطق ایبیزا، مایورکا و سیتجس خریده بود تا در حوزه سرمایه گذاری هتللینگ در کشور اسپانیا فعالیت زیادی داشته باشد.

هتل جدید مسی چهار ستاره است و ۱۴۱ اتاق دارد. این هتل دارای یک سالن بدنسازی، استخر، سالن همایش، سرویس راهنمای گردشگری و فعالیت های کوهنوری و اسکی است که به نظر می رسد خرید آن یک سرمایه گذاری ارزشمند و بزرگ برای ستاره آرژانتینی بارسلونا است.

با توجه به این نشانه‌ها، به نظر می‌رسد که مسی برنامه طولانی برای ماندن در کاتالونیا دارد و بارسلونا را ترک نخواهد کرد.

بسیاری از بازیکنان وقتی تصمیم می‌گیرند تا باشگاهی را ترک کنند، سرمایه خود را از آن کشور خارج می‌کنند و یا هم از همان ابتدا در کشور خود شان سرمایه‌گذاری می‌کنند تا نیاز به انتقال آن نداشته باشند.

نظر شما