شناسهٔ خبر: 41177640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خبر داد؛

استفاده از ظرفیت سربازان در شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی

نماینده، ولی فقیه در لرستان اقتدار و اعتماد را دو خصوصیت نیرو‌های مسلح دانست و گفت: با توجه به رشد علمی جوانان باید در دوران سربازی آن‌ها از این جوانان در شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی بهره گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار با معاون سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح، اقتدار و اعتماد را دو خصوصیت نیرو‌های مسلح دانست و اظهار کرد: خوشبختانه روزبه‌روز دو خصوصیت اقتدار و اعتماد نیرو‌های مسلح جلوه بیشتری پیدا می‌کند، اقتدار نیرو‌های مسلح همواره مایه امید برای علاقه‌مندان و از طرفی سبب ناامیدی دشمنان است که یک نمونه آن به مقصد رسیدن نفت‌کش‌های ایرانی با اقتدار کامل به مقصد ونزوئلاست.

وی با بیان این‌که مردم همواره به نیرو‌های مسلح اعتماد دارند و این اعتماد کاملاً در جامعه مشهود است، افزود: نیرو‌های انتظامی در شهر، روستا، مرز‌های کشور و مراکز مهم صنعتی و اقتصادی همواره در حال ارائه خدمت به مردم هستند که البته این حضور در همه عرصه‌ها نیازمند توجه بیشتر است.

شاهرخی، لرستان را پادگان جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی استان از جهت فعالیت در مقایسه با سایر استان‌ها فعالیت بیشتری دارد، ولی از جهت برخی امکانات و تجهیزات نیازمند توجه بیشتری است. جامعه‌ای سالم است که جوانان سالم داشته باشد بر همین اساس باید برای جوانانی که به خدمت سربازی می‌روند برنامه داشته باشیم. استان لرستان در راستای مهارت‌افزایی با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که دارد می‌تواند در مهارت‌افزایی در دوران خدمت سربازی جوانان پیشگام باشد.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس با رفتن به جبهه بسیاری از مهارت‌ها را کسب کردند امروزه نیز با توجه به رشد علمی جوانان باید در دوران سربازی آن‌ها از این جوانان در شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی بهره گرفت. در استان لرستان فرهیختگان و برجستگان علمی و دینی وجود دارند که می‌توانند در ارتقای فرهنگ دینی و دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی در دوره سربازی برای جوانان میهن اسلامی نقش‌آفرینی کنند و نیرو‌های مسلح می‌تواند از این ظرفیت بهره ببرد.

انتهای پیام/د

نظر شما