شناسهٔ خبر: 41177439 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نصرتی: کمیته اخلاق به لیگ آزادگان ورود کند

تهران- ایرنا- پیشکسوت پرسپولیس گفت: کمیته اخلاق فدراسیون در هفته‌های پایانی و حساس لیگ آزادگان ورود کرده و نظارت دقیقی داشته باشد تا خدای ناکرده حقی از تیم‌های شایسته ضایع نشود.

صاحب‌خبر -

«محمد نصرتی» روز سه‌شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت:پرسپولیس در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر به آنچه لیاقت و استحاقش را داشت رسید و توانست سه امتیاز کامل را به دست آورد.

وی افزود: پرسپولیس با کالدرون‌ روند خوبی را داشت و توانست این روند را با «یحیی گل‌محمدی» نیز ادامه دهد و در حال حاضر با شایستگی در صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ قرار دارد.

بازیکن اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه چیز برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر آماده است و اگر اتفاق عجیب غریبی رخ ندهد قرمزپوشان تهرانی برای چهارمین سال پیاپی با شایستگی جام را به دست خواهند آورد.

نصرتی همچنین گفت: شرایط تیم گل‌ریحان در لیگ آزادگان خوب است، ما بازی به بازی پیش می‌رویم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی گل‌ریحان البرز تاکید کرد: با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم و به عبارت ساده‌تر می‌توانم بگویم صورت خود را با سیلی سرخ نگه‌ داشته‌ایم. به جز اداره ورزش جوانان استان البرز از هیچ نهادی همچون استانداری، شهرداری، شورای شهر و هیچ جای دیگری کمکی به گل‌ریحان که تنها نماینده استان البرز در لیگ می‌باشد نشده است.

وی در پایان گفت: از کمیته اخلاق درخواست می‌کنم در هفته‌های پایانی لیگ آزادگان که از حساسیت زیادی برخوردار است ورود کرده و نظارت دقیقی به بازی‌ها داشته باشند تا خدای ناکرده حقی از تیم‌های شایسته ضایع نشود.

نظر شما