شناسهٔ خبر: 41177426 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی:

زمان اعلام شهریه فوق برنامه غیر درسی

زهرا سلیمانی

سعید صالح در خصوص شهریه مدارس در سال تحصیلی آینده بیان کرد: امسال تفاوتی که وجود دارد این است که شهریه فوق برنامه غیر درسی تا زمانی که مدارس آغاز نشوند، اعلام نشده و موسسین هم نمی‌توانند آن را دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید صالح، مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی، در پاسخ به این که  مدارس غیردولتی برای جذب بیشتر خانواده‌ها به ثبت‌نام در این مدارس چه تمهیداتی را اندیشیده‌اند؟ گفت: خانواده‌ها با توجه به عملکرد مثبت مدارس غیردولتی برای ثبت‌نام اقدام می‌کنند.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی افزود: با توجه به اینکه مدارس غیردولتی در حوزه آموزش آنلاین تجربه نسبتا موفقی را سپری کرده‌اند، فکر می‌کنیم در این موضوع وضعیت مدارس ما مثبت باشد.

صالح در خصوص شهریه مدارس در سال تحصیلی آینده بیان کرد: امسال تفاوتی که وجود دارد این است که شهریه فوق برنامه غیر درسی تا زمانی که مدارس آغاز نشوند، اعلام نشده و موسسین هم نمی‌توانند آن را دریافت کنند.

او در خصوص اینکه شیوه اجرایی و بازگشایی مدارس چگونه خواهد بود، گفت: باید صبر کنیم ببینیم در ماه‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد. ما پیرو تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و با توجه به شرایط بازگشایی مدارس در خصوص بخش فوق برنامه تصمیم گرفته و در خصوص شهریه‌ها اعلام نظر می‌کنیم.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی در مورد بازگشایی مدارس در شرایط پس از کرونا ابراز کرد: مدارس غیردولتی تابع همان ضوابطی است که در مدارس دولتی اتفاق می‌افتد. پروتکل بهداشتی ابلاغی وزارت محترم بهداشت مبنای عمل در مدارس غیردولتی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما