شناسهٔ خبر: 41177306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مرضیه جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بعید می‌دانم لیگ 99 ادامه یابد/ به‌خاطر یک قهرمانی نباید سلامتی را نادیده بگیریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم با بیان این‌که بعید می‌داند لیگ 99 ادامه یابد، تاکید کرد: به‌خاطر یک قهرمانی نباید سلامتی را نادیده بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرضیه جعفری، سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری مسابقات اظهار کرد: متاسفانه فوتبال بانوان پنج ماه است در بلاتکلیفی محض به سر  می‌برد. پیش از این گفته شده بود هر تصمیمی برای بخش آقایان گرفته شود همان تصمیم را برای بانوان هم اجرایی خواهیم کرد اما نکته سوال بر انگیز اینجاست کجای ساختار فوتبال بانوان قابل قیاس با بخش آقایان است؟

او اضافه کرد: در بخش بانوان جدول کاملا مشخص است تکلیف قهرمان، نایب قهرمان و سایر رده‌ها را به وضوح می‌توان دید. وقتی نمی‌توانیم پروتکل‌ها را اجرا کنیم و همه نتایج هم مشخص است چه اصراری به برگزاری است واقعا نمی‌دانم. من به‌شخصه بعید می‌دانم لیگ 99 ادامه یابد و قطعا تا دو هفته دیگر قهرمان را معرفی می‌کنند.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه شهرداری بم برای حضور در فصل بعد تمایل دارد اما من به‌شخصه به عنوان سرمربی راضی نیستم که سلامت بازیکنانم به خطر بیفتد. قهرمانی خوب است اما نباید به‌خاطر آن سلامت‌مان را به خطر بیاندازیم. 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما