شناسهٔ خبر: 41176900 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ریبری: تعدادی از جواهرات و کیف های همسرم به سرقت رفته است؛ الحمدللّه هیچ کدام ضروری نبود

محمد رضایی

فرانک ریبری شاید پیرامون آینده خود در شهر فلورانس، تجدیدنظر کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - خانه فرانک ریبری در فلورانس مورد سرقت قرار گرفته است. فرانک ریبری با انتشار پیامی در اینستاگرام اعلام کرد امنیت خانواده خود را بالاتر از هر چیزی می داند. چنین اتفاقی ممکن است منجر به خروج فرانک ریبری از فیورنتینا شود.

فرانک ریبری در اینستاگرام نوشت:

بعد از برد فیورنتینا مقابل پارما به خانه برگشتم. منظور من، خانه ام در ایتالیا است. کشوری که تصمیم گرفتم پس از سال های زیبای خود در بایرن مونیخ، فوتبالم را آنجا ادامه بدهم. تاکنون متوجه شدیم که تعدادی از کیف ها و جواهرات همسرم به سرقت رفته است اما الحمدللّه، هیچ یک از آنها ضروری نبود. موضوع نگران کننده، این است که حس می کنم شلوارم را پایین کشیدند. [فقدان امنیت] خدا را شکر که همسر و فرزندانم در مونیخ بودند اما این روزها چطور می توان به محیط پیرامون خود اعتماد کرد؟ آیا بعد از اتفاقات امروز، حس خوبی داریم؟

نیازی به تعقیب میلیون ها نفر برای پیدا کردن سارقان ندارم چون شکر خدا، هر آنچه لازم است در زندگی خود داریم. تنها یک چیز را تعقیب می کنم و آن هم توپ فوتبال است. در هر صورت، خانواده برای من مهم ترین موضوع است و شاید مجبور به گرفتن تصمیماتی در راستای تامین رفاه و امنیت خود شویم.

همچنین بخوانید:

نظر شما