شناسهٔ خبر: 41174958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار گرگان:

میدان بسیج گرگان به پارک گردشگری تبدیل می شود

گرگان- شهردار گرگان گفت: میدان بسیج گرگان به پارک گردشگری تبدیل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بازآفرینی میدان بسیج گرگان و ایجاد طرح گردشگری در این مسیر در دستور کار شهرداری گرگان قرار گرفته است و در این طرح مقرر شده که زیرساخت های گردشگری ایجاد شود.

تجربه میدان المان میدان بسیج نشان داده که این مسیر نتوانسته مردم، گردشگران و مسافران را جلب کند لذا باید زیرساخت های متفاوت تری بارگذاری شود.

برای آگاهی از برنامه های شهرداری گرگان در این مکان با شهردار گرگان گفتگو کردیم؛ عبدالرضا دادبود به خبرنگار مهر گفت: ساماندهی میدان بسیج در دستور کار شهرداری گرگان قرار دارد و این طرح به دلیل توزیع مراکز تفریحی در سطح شهر گرگان اتفاق می افتد.

وی افزود: احداث شهربازی در منطقه هزارپیچ و توجه ویژه به بافت تاریخی از دلایل توجه شهرداری به توزیع امکانات و خدمات در نقاط مختلف شهر است.

دادبود تصریح کرد: شهرداری بنا دارد با ایجاد زیرساخت در میدان بسیج زمینه گردشگری این منطقه را فراهم کرد.

شهردار گرگان گفت: پیست دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی، آبنمای موزیکال، ساماندهی زیرگذر موجود و احداث دو معبر زیرگذر دیگر و ساماندهی ترافیکی از دیگر اقدامات در دستورکار در این منطقه است.

دادبود توضیح داد که در طراحی جدید، پارک گردشگری فرهنگ اقوام در نظر گرفته شده و این عوامل سبب ارتقاء پروژه شده و مردم از آن استقبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این پارک،  سازه هایی با معماری اقوام مختلف اجرا می شود که وسط آن مکانی برای برگزاری مراسم مختلف فرهنگی، تئاتر و موسیقی اقوام خواهد بود.

شهردار گرگان توضیح داد که مشکل روشنایی آن مسیر هم حل خواهد شد.

نظر شما