شناسهٔ خبر: 41173566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد

کمک 7.6 میلیارد تومانی حامیان همدانی به ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در سه‌ماهه امسال حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین 7 میلیارد و 643 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

کمک 7.6 میلیارد تومانی حامیان همدانی به ایتام و محسنینبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان پیمان ترکمانه در جمع خبرنگاران در مورد کمک‌های حامیان به فرزندان ایتام و محسنین در بهار امسال اظهار داشت: حامیان 7 میلیارد و 643 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود تحت عنوان طرح اکرام ایتام و محسنین پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: در طرح اکرام ایتام ، حامیان 3 میلیارد و 590 میلیون تومان و در طرح محسنین 4 میلیارد و 53 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه امسال و به ویژه در طول ماه مبارک رمضان 4 هزار و 396 حامی به جمع حامیان نیکوکار استان افزوده ‌شده است، ادامه داد: در حال حاضر 43 هزار و 840 حامی از 3 هزار و 455 فرزند یتیم و 3 هزار و 326 فرزند محسنین حمایت می‌کنند.

ترکمانه بیان کرد: سرانه کمک به فرزندان 376 هزار تومان در هر ماه است که به ‌صورت مستقیم به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سه‌ماهه سال گذشته حامیان 5 میلیارد و 806 میلیون تومان به فرزندان ایتام و محسنین خود کمک کردند، عنوان کرد: امسال کمک‌های حامیان نسبت به سه‌ماهه سال گذشته 32 درصد افزایش‌یافته است.

انتهای پیام/

 

نظر شما