شناسهٔ خبر: 41173555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه خواهران دورود:

طلاب دوره‌های عملی تبلیغ را فرا گیرند

حسینی بر ضرورت ارائه دروس اقتضایی در حوزه تاکید کرد و گفت: در قالب این دروس طلاب باید شیوه‌های عملی تبلیغ را در محورهای مختلف فرا گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عصمت حسینی، عصر امروز در جلسه هم اندیشی بسته های اقتضایی و پیشنهادی واحدهای آموزشی طلاب مدرسه علمیه خواهران دورود گفت: در دروس طلاب باید مطالب مربوط به تبلیغ و با سرفصل های مختلف ارائه شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران دورود بر ضرورت نیازسنجی جامعه تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی برای ارائه دروس اقتضایی در سرفصل های مختلف ضروری است.

وی ادامه داد: در ارائه سرفصل ها باید به مباحثی همچون سبک زندگی اسلامی ایرانی، پاسخگویی به شبهات، همسرداری، تربیت فرزند و دیگر مباحث علمی، آموزشی و تبلیغی بر اساس نیاز جامعه توجه شود.

حسینی بیان کرد: برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی برای طلاب به عنوان دروس اقتضایی فرصتی مناسب برای پرورش و تربیت طلبه و مبلغانی توانمند، کارآمد و موفق در انجام رسالت تبلیغی و طلبگی است.

وی تصریح کرد: باید دوره های آموزشی و کارگاه های تبلیغی با عناوین مختلف ویژه طلاب برگزار شود و با فراگیری اصول عملی تبلیغ بتوانند در عرصه تبلیغ و هدایت دینی جامعه نقش آفرین باشند./۹۴۵۱/پ310/ف

برچسب‌ها:

نظر شما