شناسهٔ خبر: 41173473 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

ظاهراً مراحل صداگذاری دنباله‌ی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild به پایان رسیده است

مرصاد قدیری

صاحب‌خبر -

سال گذشته، نینتندو با معرفی ناگهانی دنباله‌ی مستقیم The Legend of Zelda: Breath of the Wild طرفداران را حسابی غافلگیر کرد. این بازی مورد انتظار که هنوز حتی نام مشخصی هم ندارد، یکی از مورد انتظارترین عناوین آینده‌ی نینتندو سوییچ محسوب می‌شود. حال با این‌که نینتندو در طی یک سال گذشته اطلاعاتی را از نسخه‌ی جدید سری The Legend of Zelda به اشتراک نگذاشته، اما اخیراً گزارشی از به پایان رسیدن مراحل صداگذاری نسخه‌ی اسپانیایی بازی منتشر شده است.

در طی مصاحبه‌ای با مارک ناوارو (Marc Navarro) و نریا آلفونسو (Nerea Alfonso)، صداگذاران شخصیت‌های Revali و Zelda، این دو نفر در پادکست ‘A Coffee With Nintendo اعلام کردند که کار آن‌ها در دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به پایان رسیده است. شاید جالب باشد بدانید که این دو صداگذار در ابتدا مطمئن نبودند که آیا می‌توانند این موضوع را با رسانه‌ها به اشتراک بگذارند یا خیر.

اولین موضوعی که باید در نظر گرفت این است که روند دوبله‌ی زبان‌های خارجی بازی‌ها معمولاً در پایان مراحل ساخت بازی انجام می‌شود. اما متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و دشوارتر کردن این کار، ممکن است نینتندو تصمیم گرفته باشد که صداگذاری بازی را زودتر انجام دهد.

اما چیزی که با قطعیت می‌توان گفت این است که داستان و دیالوگ‌های این بازی به طور کامل نوشته شده و روند صداگذاری آن نیز، حداقل در اکثر مناطق، به پایان رسیده است. علاوه بر این، توضیحات ارائه شده توسط این دو صداگذار نشان می‌دهد که احتمالاً شاهد بازگشت شخصیت Revali خواهیم بود که قطعاً خبر خوبی برای طرفداران محسوب می‌شود.

دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

نظر شما