شناسهٔ خبر: 41173298 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

بیمارستان امیرالمومنین در مرحله پیش راه اندازی قرار گرفت/ پذیرش بیمار در بخش های داخلی

صاحب‌خبر -

شفقنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از پذیرش بیمار در بخش های داخلی بیمارستان امیرالمومنین(ع) خبر داد و گفت: از فردا(سه شنبه) این بیمارستان در مرحله‌ی پیش راه اندازی قرار می‌گیرد.

به گزارش شفقنا، دکتر محمدرضا قدیر با بیان اینکه بیمارستان‌ها قبل از افتتاح کامل باید مورد ارزیابی قرار گیرند گفت: از فردا بیمارستان امیرالمومنین (ع) قبل از راه اندازی کامل در مرحله‌ی پیش راه اندازی قرار می‌گیرد تا بیمارستان کاملاً مورد ارزیابی قرار بگیرد و مسائل و مشکلات آن شناسایی شود.

او با اشاره به اینکه این بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی است ادامه داد: از فردا روند پذیرش بیمار در این بیمارستان در طبقه‌های ۴ و ۵ که بخش‌های داخلی هستند شروع خواهد شد.

قدیر درباره علت تأخیر در بهره برداری بیمارستان امیرالمومنین (ع) گفت: هنوز زمان مشخصی را برای گشایش این بیمارستان معین نکرده‌ایم و بیمارستانها باید قبل از راه اندازی مسائل ایمنی و استانداردهای خاص داشته باشند که رعایت آن الزامی است.

او در ادامه تاکید کرد: ما از مسئولان داخلی و تأسیسات دانشگاه خواستیم که استانداردها به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد و بیشتر اقدامات عمرانی انجام شود، مسائل ایمنی در آن رعایت شده باشد و تاییدیه های لازم برای مجموعه گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه یکی دیگر از دلایل تأخیر در بهره برداری از این بیمارستان را شیوع کرونا بیان کرد و گفت: تعطیلی‌های ناشی از کرونا و تهیه کردن تجهیزات مورد نیاز، شروع کار فعالیت این بیمارستان به تأخیر انداخت.

به گزارش مهر، بیمارستان امیرالمومنین (ع) در ۶ طبقه با ۲۲۰ تخت بیمارستانی فعال جزو بیمارستان‌های عمومی محسوب می‌شود که تمام بخش‌های درمانی را دارد.

نظر شما