شناسهٔ خبر: 41173014 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

بسته خبری منهای فوتبال؛

فدرر: برای فصل بعد ۱۰۰ درصد آماده ام / عباسعلی: برنامه ریزی ام را روی المپیک متمرکز کرده ام / علی نژاد از فدراسیون بسکتبال دیدن کرد

با بسته خبری منهای فوتبال با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر - ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید. فدرر: برای فصل بعد ۱۰۰ درصد آماده ام راجر فدرر تنیسور سوئیسی مطرح جهان و دارنده 20 عنوان قهرمانی گرنداسلم امسال نمی‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این تنیسور مطرح جهان به دلیل جراحی زانو ادامه فصل را از دست داده اما وی تاکید دارد 100 درصد برای فصل آینده آماده خواهد بود. با این شرایط به نظر می‌رسد فدرر نمی‌تواند در مسابقات آزاد آمریکا و فرانسه هم حضور داشته باشد. فدرر درباره شرایطش گفت: برای من شرایط بسیار خوبی بود چون مدت طولانی در سوئیس بودم. در 25 سال گذشته همیشه در حال مسافرت بودم و هیچ وقت 2 ماه را در خانه نمی‌ماندم. در حال حاضر 4 یا 5 ماه است که در سوئیس هستم و از این شرایط لذت می‌برم. وی افزود: زندگی در سوئیس بسیار خوب است. من در 2 ماه گذشته جراحی زانو داشتم، مجبور شدم قدم به قدم بروم و کم کم ریکاوری کنم. تنیسور مطرح جهان با اشاره به اینکه الان وضعیت بهتری دارد، خاطرنشان کرد: باید بگویم الان احساس بهتری دارم اما در حالتی نیستم که بتوانم تنیس بازی کنم. مطمئن هستم برای فصل آینده 100 درصد آماده خواهم بود. بازگشت عبادی پور به لهستان لیگ والیبال لهستان که به پلاس لیگا مشهور است، بعد از نیمه تمام ماندن در فصل گذشته، قرار است تا 2 ماه آینده در فصل 2020-2021 استارت بخورد. فصل گذشته علاوه بر میلاد عبادی پور، سیدمحمد موسوی و در مقطعی پوریا فیاضی هم در پلاس لیگا حاضر بودند، اما برای فصل پیش رو با جدایی موسوی از تیمش و بازگشت او به لیگ ایران، فقط عبادی پور در لهستان حضور خواهد داشت.
میلاد که با تیم اسکرا بلهاتوف قرارداد دارد، باید تا هفته آینده خودش را به لهستان برساند تا در شروع تمرینات تیمش حاضر باشد.
تمرینات اصلی تیم اسکرا بلهاتوف که میلاد عبادی پور را در اختیار دارد، از ١٣ جولای(٢٣ تیرماه) آغاز خواهد شد، اما مصدومیت زانوی چپ خرید جدید زنبورها یکی از دغدغه های میشل گوگول، سرمربی جوان اسکرا است. اسکرا با خرید تیلور ساندر، بینیک و فلیپیاک چشم به قهرمانی در این فصل از مسابقات پلاس لیگا دارد. شهرزاد خالقی مربی تیم والیبال بانوان سایپا شد با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال بانوان با نظر مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال سایپا، شهرزاد ریاضی به عنوان مربی تیم والیبال بانوان سایپا معرفی شد. ریاضی بازیکن اسبق تیم ملی ایران بوده و سرمربیگری تیم های توپکای بابلسر و آبنوس را در کارنامه دارد. همچنین زویا خالقی بازیکن فصل گذشته باریج اسانس کاشان نیز به تیم سایپا پیوست. / مهر زمان آغاز لیگ برتر هندبال مردان مشخص شد حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون دهه دوم شهریور ماه را زمان آغاز فصل جدید لیگ برتر مردان اعلام کرد. وی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا و تمرینات تی‌های حاضر در لیگ برتر مردان، این تاریخ را به عنوان زمان آغاز دور جدید رقابت‌های لیگ برتر مردان در صورت اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش را اعلام کرد. / سایت فدراسیون هندبال علی نژاد از فدراسیون بسکتبال دیدن کرد صبح امروز دوشنبه، مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل فدراسیون با رامین طباطبایی دیدار و گفت‌وگو کرد. توسعه بسکتبال در بخش قهرمانی، ارزیابی عملکرد فدراسیون بسکتبال بر اساس فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه همگانی و قهرمانی، توجه به توسعه زیر ساخت‌ها، سرعت روند ساخت زمین 2000 متری کمپ بسکتبال و … از محورهای این دیدار بود.
در این نشست دکتر علی‌نژاد با مثبت ارزیابی کردن عملکرد فدراسیون بسکتبال بر توسعه همکاری‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تاکید کرد. علی‌نژاد پس از پایان جلسه به همراه طباطبایی و دبیر فدراسیون بسکتبال از بخش اداری فدراسیون، هتل محل اقامت تیم‌ها و زمین کمپ بازدید کردند. عباسعلی: برنامه ریزی ام را روی المپیک متمرکز کرده ام حمیده عباسعلی که از به تعویق افتادن یک ساله بازی‌های المپیک 2020 به منظور ریکاوری خود نهایت استفاده را می‌برد، از تمرکزش برای بازگشت به تاتامی سخن گفت. کاراته‌کای تیم ملی بانوان کشورمان در اواخر ماه فوریه در مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سالزبورگ اتریش از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد. مسابقات کاراته برای اولین بار قرار است در برنامه بازی‌های المپیک قرار بگیرد و این اتفاق در بازی‌های المپیک توکیو که برگزاری‌اش به خاطر شیوع ویروس کرونا به ماه‌های جولای و آگوست 2021 موکول شده، خواهد افتاد. برگزاری مسابقات لیگ برتر کاراته وان هم که بخشی از فرایند انتخابی و کسب سهمیه المپیک است از نو توسط فدراسیون جهانی کاراته برنامه‌ریزی شده است. عباسعلی 30 ساله در دیدار فینال وزن به اضافه 68 کیلوگرم مسابقات کاراته وان سالزبورگ با وجود این مصدومیتِ لحظات پایانی، موفق شد سیلیو فراکوتی از ایتالیا را شکست دهد و ضمن کسب دومین قهرمانی‌اش در یک تورنمنت معتبر در طول پنج هفته، سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را هم به دست آورد. احسان حدادی به دیدار رئیس کمیته ملی المپیک می رود در حالی که بعد از بالاگرفتن موج دوم کرونا تمام اردوهای ورزشی تعطیل شد برخی ورزشکاران کشورمان که در رشته ;های انفرادی تمرین می ;کنند به دنبال فراهم کردن شرایط برای انجام تمریناتشان هستند.احسان حدادی، نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک ٢٠١٢ لندن پس از رهایی از ویروس کرونا و بهبودی نسبی اولین اردوی آمادگی خود را در جزیره کیش برگزار کرد. قرار است این ورزشکار طی روزهای آینده دیداری با صالحی ;امیری رییس کمیته ملی المپیک برای حمایت از برنامه ;هایش داشته باشند. وی همچنین به دنبال این است تا دیداری نیز با سلطانی ;فر، وزیر ورزش و جوانان داشته باشد. احسان فرید بازرس مجمع فدراسیون کشتی شد طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حکمی احسان فرید را به عنوان بازرس قانونی مجمع فدراسیون کشتی منصوب کرد.

نظر شما