شناسهٔ خبر: 41170339 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

فال روزانه سه شنبه 17 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/17

فال روزانه سه شنبه 17 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/17

صاحب‌خبر -

فال روزانه سه شنبه 17 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/17

 

 

 

(فال روز تولد 99/04/17)

 

دوست عزیزی که 17 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی با صداقت، وفادار و خوش طینت هستید و این توانایی را دارید که در رویارویی با موقعیت های دشوار کنترل اوضاع را در دست بگیرید. همین رفتارتان باعث خواهد شد همه شما را به چشم شخصی ببینند که به طور ذاتی توانایی های مدیریتی دارد و حتی فرصت های شغلی در این زمینه برایتان فراهم خواهند شد و کارفرمایتان شما را با پیشنهاداتی که برایتان دارد شگفت زده خواهد کرد. شما می توانید احساسات خود را مخفی نگه داشته و تحت کنترل بگیرید و هر چقدر هم که بابت چیزی ناراحت شوید می توانید افکار و احساساتتان را از دیگران پنهان کنید. آنهایی که در زمینه‌ی نویسندگی و یا فن بیان فعالیت دارند امسال می توانند منتظر پیشرفت‌هایی فوق‌العاده و غیر قابل پیش بینی باشند. امسال شما به سفرهای کاری و تفریحی زیادی خواهید رفت و حتی احتمال اینکه به سفرهای خارجی بروید نیز بسیار زیاد خواهد بود. در سالی که پیش رو دارید هر مانعی که در زندگی حرفه ای سر راهتان قرار بگیرد را با موفقیت و به راحتی پشت سر خواهید گذاشت و در اثبات توانایی های خود با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود. از حافظه‌ی قوی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، اما نگرش خود نسبت به زندگی را تغییر دهید و با دمدمی مزاجی هایی که دارید زندگی را برای خودتان و آنهایی که دوست دارید سخت نکنید. در زمینه‌ی روابط عاطفی بهتر است با احتیاط بیشتری پیش بروید و تا جای ممکن برای شروع یک رابطه پیش قدم نشوید، مخصوصا اگر از احساس طرف مقابلتان مطمئن نباشید. ماه های مرداد و شهریور بهترین و مهم‌ترین ماه های سال خواهند بود .

divider1

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز کمی وقت باید صرف خودتان بکنید و به این فکر کنید که برای دوست داشتن خودتان چه کاری از دستتان بر می آید. این چند روز شما آنقدر سرگرم فکر کردن به احتیاجات گروه بوده‌اید که رسیدگی کردن به خودتان را به کلی فراموش کرده‌اید. امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد دور و برتان پر از آدم باشد و حال و حوصله خانه نشینی را ندارید و ممکن است اگر در خانه بمانید دعوا درست کنید. عشقتان را با خود همراه کنید و به مهمانی بروید، بیرون از خانه با دوستانتان قرار بگذارید یا هر کار دیگری که از آن لذت می برید را انجام دهید. روزهای باقی مانده این ماه برای شما روزهای پرمشغله ای خواهند بود، پس از فرصتی که دست داده خوب استفاده کرده و تا می توانید استراحت کنید.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

فال روز متولدین اردیبهشت

امروز منتظر ننشینید تا دیگران هدایت امور را به دست بگیرند. خودتان مسئولیت کارها را به عهده بگیرید. آن کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید، حتی اگر دیگران به مخالفت با شما بپردازند. شما خیلی خوب می دانید که بهترین کار ممکن برای شما و وضعیت فعلی چه کاری خواهد بود، پس نگذارید انرژی منفی دیگران روی قضاوتتان اثر بگذارد. به اندازه بقیه جسور و شجاع باشید؛ شما این حق را دارید که عقاید خودتان را بیان کنید و بر اساس باورهایتان عمل کنید. پچ‌پچ هایی که بین اعضای خانواده در مورد یک نفر از نزدیکانتان دهان به دهان می چرخند را نادیده گرفته و اگر کمکی از دستتان بر می آید از این فرد دریغ نکنید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

فال امروز متولدین خرداد

امروز قبل از آن که خانه را ترک کنید مانند یک اشراف زاده به خودتان برسید و بهترین لباس‌هایتان را بپوشید. تا جایی که می توانید لبخند به لب داشته باشید و دیگران را با انرژی مثبت خود تحت تاثیر قرار دهید. قدرت بسیار زیادی در دسترس شما قرار دارد، پس از آن به خوبی استفاده کنید. قلبتان را به روی کسانی که دوست دارید باز کرده و احساستان را نسبت به آنها بیان کنید، تا روز آنها را نیز بسازید. سرتان را بالا بگیرید، شانه‌هایتان را عقب بدهید و به خودتان افتخار کنید. اگر همه این کارها را انجام دهید در پایان روز وقتی به آنچه پشت سر گذاشته‌اید نگاه می کنید انرژی و انگیزه زیادی برای آغاز یک روز فوق‌العاده دیگر در خود احساس خواهید کرد.

 

فال حافظ متولدین خرداد

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین تیر

شما امروز ممکن است حس کنید که احساساتتان درگیر تحولاتی عمیق شده‌اند و آماده هستید که افکار و احساسات خود را با دیگران هم در میان بگذارید. از این حالت استفاده کرده و به روزتان شور و هیجانی بیشتر بدهید. در این راه به دیگران نشان بدهید که حرفی برای گفتن دارید که از آن مطمئن هستید و از بیان کردن آن هراسی ندارید. در هر کاری که می کنید شوخ طبعی را هم فراموش نکنید. این کار شما را از هر در بسته ای عبور خواهد داد. این عادت قدیمی شما است که هر چیزی را که فکر می کنید روزی به کارتان خواهد آمد را نگه می دارید. امروز سری به کمدهایتان زده و خودتان را از شر این همه خرت و پرت به درد نخور رها کنید.

 

فال حافظ متولدین تیر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

divider1

 

فال و طالع بینی متولدین مرداد

مانند کودکی هیجان زده و شاد باشید و به دنبال ماجرا بگردید. بگذارید خورشید به وجودتان بتابد و به شما انرژی بدهد. همراه با خانواده و دوستان به دامان طبیعت بروید و تا می تواند بازی کنید و کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. همیشه برای فکر کردن به کارهایی که باید انجام دهید وقت هست، ولی بهتر است امروز را با فکر کردن به این کارهای عقب افتاده و سرزنش کردن خودتان برای خود به روزی وحشتناک تبدیل نکنید. سعی کنید از تعطیلات استفاده کرده و تا می توانید تفریح و استراحت کنید تا بتوانید با آغاز هفته کاری با انرژی تمام هفته‌تان را شروع کرده و ذهنتان را روی انجام کارها و وظایفتان متمرکز کنید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

فال امروز متولدین شهریور

با شور و هیجان پیش بروید و دست از این حال و هوای گرفته بردارید. به جای این که در خانه بنشینید و افکار بیهوده کنید و غصه بخورید بیرون بروید. به زیر نور خورشید بروید، تا وقتی این همه زیبایی در خارج از منزل در انتظار شماست چرا باید در خانه بمانید؟! امروز به خودتان سخت نگیرید و پر از انرژی باشد. یادتان باشد که شاد بودن کاملا به تصمیم خودتان بستگی دارد. اگر هیچ برنامه خاصی ندارید و کاری برای انجام دادن ندارید  و حوصله‌تان سر رفته است، چرا با عشقتان به منزل یکی از بستگان و یا دوستان نزدیکتان سری نمی زنید؟ باور کنید زیادی تنها ماندن در منزل برای رابطه‌تان خوب نیست و باعث می شود روی ایرادهای یکدیگر زوم کنید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز روز درخشش شما است. به خودتان برسید، بهترین لباس‌هایتان را بپوشید، موهایتان را شانه بزنید و از خانه بیرون بروید. امروز فرصت این را خواهید داشت که به احساسات خود جانی تازه ببخشید. اگر بخشی از زندگی‌تان هست که راکد باقی مانده است یا به آن انرژی تازه ای داده و در آن خلاقیت به کار گیرید و یا آن را از زندگی‌تان حذف کنید. در حال حاضر در زمینه روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید و فرصت های زیادی در انتظار شما هستند که هر یک تنها منتظر یک اشاره از شما هستند. خودتان را در زندانی که از خاطرات گذشته برای خود ساخته‌اید محبوس نکنید و فرصتی دوباره برای دوست داشتن و دوست داشته شدن به خودتان بدهید.

 

فال حافظ متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین آبان

اگر یک مسئله احساسی باعث ناراحتی شما شده است، راه‌هایی سالم برای رهایی از این احساس خود بیابید. راه های غیر منطقی مثل پرخوری عصبی گزینه خوبی نیستند و به حل این موضوع کمک نمی کنند. چنین کارهایی تنها سرپوشی موقت برای مشکل شما هستند و دیر یا زود این زخم دوباره سر باز خواهد کرد. مشکل را از ریشه بر کنده و شادی و سرزندگی را جایگزین آن کنید. همه ما تمام مدت داریم با سختی‌ها و مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم، ولی کمتر کسی است که بتواند خوشبختی‌ها و نعمت‌هایی که در کنار این مشکلات دارد را دیده و از آنها لذت ببرد. شما هم سعی کنید بخش های زیبای کتاب زندگی‌تان را ببینید و از آنها لذت ببرید.

 

فال حافظ متولدین آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

 

divider1

 

فال روزانه متولدین آذر

مردم دوست دارند حرف‌هایشان را حتی اگر شده از طریق این و آن به گوش شما برسانند، پس شما هم با ایده های خودتان با آنها وارد بحث بشوید. برای حفظ صلح و آرامش دیگران، خودتان و آنچه که به صلاحتان است را قربانی نکنید. تغییراتی که لازم است را طوری به وجود بیاورید که به نفع هر دو طرف باشد. دروغ‌هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. شاید داشتن صداقت در این لحظه شما را دقیقا به همان هدفی که دارید نرساند، ولی حداقل خیالتان از این بابت راحت است که هیچ ریسکی در آینده در انتظارتان نخواهد بود و تکلیف همه چیز روشن می شود.

 

فال حافظ متولدین آذر

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

divider1

 

فال روز متولدین دی

امروز افراد خودخواهی که دور و برتان هستند ممکن است جلوی پیشرفتتان را بگیرند، پس مواظب آنهایی که می خواهند بیش از آنچه حقشان است را دریافت کنند باشید. در وقت و انرژی که برای دیگران صرف می کنید منطقی باشید. بعضی‌ها می خواهند از روح بزرگ و سخاوتمند شما سوء استفاده کنند. از قدرت تشخیص خود برای یافتن ریشه مشکلات و ایجاد تغییرات لازم برای حل آنها استفاده کنید. احساس می کنید عشقتان از شما فاصله گرفته است و چیزی هست که نمی خواهد با شما در میان بگذارد. هر چند این موضوع ذهنتان را درگیر کرده است، به او فشار نیاورید و صبور باشد، به وقتش او هر چیزی که لازم باشد را به شما خواهد گفت.

 

فال حافظ متولدین دی

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

divider1

 

فال متولدین بهمن

امروز برای شما روزی خوشایند خواهد بود. انرژی و پویایی زیادی احساس می کنید که به شما برای زندگی انگیزه می دهد. هر کاری که می کنید سعی کنید از انجام آن لذت ببرید و وقت خوبی را پشت سر بگذارید. با رویکردی ماجراجویانه و همراه با روحیه بالا در هر وضعیتی به موقعیت مطلوب خواهید رسید. در حال حاضر شما قدرت ایجاد تغییراتی بزرگ و مهم را دارید که بر آینده شما تاثیری قابل توجه خواهند داشت. البته بزرگ بودن تغییرات لزوما نشان دهنده خوب بودن آنها نیست و باید پیش از هر کاری تمام جوانب را در نظر گرفته و اگر لازم است با قدم‌هایی کوچک راهتان را آغاز کرده و زمینه را به مرور زمان برای تغییرات بزرگ آماده کنید.

 

فال حافظ متولدین  بهمن

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر: آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز در انتقاد کردن از دیگران زیاد عجله به خرج ندهید. به چیزهای مثبت و این که چطور می توانید از آنها تعریف کرده و دلشان را شاد کنید فکر کنید. امروز شما به توجهی بیش از همیشه نیاز دارید، پس با افرادی که به شما روحیه می دهند و باعث شادی‌تان می شوند وقت بگذرانید. یادتان باشد اگر همیشه در فکر آینده باشید زیبایی های لحظاتی که در آن هستید را از دست خواهید داد. خوشبختانه اوضاع اقتصادی‌تان حتی اگر برای خودتان چندان ملموس نباشد بهتر شده است، این روند رو به رشد تا آخر تابستان ادامه خواهد داشت و آن موقع است که می توانید این بهبود را در تمامی جنبه های زندگی خود به طور قابل توجهی احساس کنید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

نظر شما